Yo,
zirytował mnie jeden bug na serwerze i zobaczyłem go dzisiejszego wieczora po raz pierwszy z czego musiałem zbanować 2 osoby bo jakby nie patrzeć miały one około 500 hp
I otóż na serwerze maksymalny level wynosi 200 i pkt statystyk w jedną moc powinno być maksymalnie 100 a jest 200
I tu was proszę o pomoc
Oczywiście za takową będzie +++
Pozdrawiam
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Maksymalny lvl to 200 a w pkt statystyk można dać 200 do jednej z statystyk
Temat rozp.
Gość_Mokrot_*
, 25.06.2010 20:45
3 odpowiedzi w tym temacie
#1 Gość_Mokrot_*
Napisano 25.06.2010 20:45
#2
Napisano 26.06.2010 09:28
szukasz
zamiast x dajesz jakie mają być max staty
public skill_menu(id, key)
if (player_intelligence[id]<x){
if (player_strength[id]<x){
if (player_agility[id]<x){
if (player_dextery[id]<x){
zamiast x dajesz jakie mają być max staty
Użytkownik szczepaneto edytował ten post 26.06.2010 09:29
#3
Napisano 26.06.2010 09:29
public skill_menu(id, key) { switch(key) { case 0: { if (player_intelligence[id]<100){ player_point[id]-=1 player_intelligence[id]+=1 } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety") } case 1: { if (player_strength[id]<100){ player_point[id]-=1 player_strength[id]+=1 } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety") } case 2: { if (player_agility[id]<100){ player_point[id]-=1 player_agility[id]+=1 player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100) } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety") } case 3: { if (player_dextery[id]<100){ player_point[id]-=1 player_dextery[id]+=1 set_speedchange(id) } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety") } } if (player_point[id] > 0) skilltree(id) return PLUGIN_HANDLED }
Użytkownik xdx551 edytował ten post 26.06.2010 09:29
#4 Gość_Mokrot_*
Napisano 26.06.2010 13:34
Dobra plusy dla obydwu
Dzięki za pomoc
Dzięki za pomoc
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych