Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Raz na runde


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Monsulito

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:201
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 25.06.2010 14:42

Jak zrobić dostawanie ak 1 na runde (ak to przyklad)

mam takie cos


#include <amxmodx>
#include <fun>

public plugin_init() register clcmd("say /ak","AK47")

public AK47(id) give_item(id, "weapons_ak47")

Użytkownik Monsulito edytował ten post 25.06.2010 14:42

  • +
  • -
  • 0
RPG MOD - [||||||||||] 5%

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.06.2010 15:17



#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

new dostal[33];

public plugin_init(){
register_plugin("Give ak47", "1.0","DarkGL");
register_clcmd("say /ak","AK47")
RegisterHam(Ham_Spawn,"player","p_spawn",1)
}

public AK47(id){
if(!dostal[id]){
give_item(id, "weapons_ak47")
dostal[id] = 1;
}
}

public p_spawn(id){
dostal[id] = 0;
}

Użytkownik DarkGL edytował ten post 25.06.2010 15:19

  • +
  • -
  • 1

#3 Raku129

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:280
  • GG:
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 25.06.2010 15:18

Ma dostawac przy starcie rundy , czy jak sie wpisze /ak i raz na runde?
  • +
  • -
  • 0

jigen3.jpg


#4 sbstn

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:274
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 25.06.2010 22:05

Co rundę autogive:
#include <amxmodx>     // główny moduł
#include <fun> // give_item
#include <cstrike> // ammo
#include <hamsandwich> // event spawnu

public plugin_init()
RegisterHam(Ham_Spawn,"player","ReSpawn",1) // rejestracja eventu

public ReSpawn(id) // event spawnu
{
give_item(id, "weapons_ak47") // otrzymywanie ak z 30ammo
cs_set_user_bpammo(id,CSW_AK47,90) // otrzymywanie 90 ammo w zapasie
}

  • +
  • -
  • 0
-Piszę pluginy na zamówienie.
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"

Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW

#5 Monsulito

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:201
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 25.06.2010 23:11

jak sie wpisze /ak raz na runde.
  • +
  • -
  • 0
RPG MOD - [||||||||||] 5%

#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.06.2010 23:16

no to to co ja dałem
  • +
  • -
  • 0

#7 Monsulito

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:201
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 26.06.2010 18:16

DarkGL sorki ze tak pytam, ale czy to nie bedzie mozna uzyc 2 razy?? nie widze zapezpieczenia.
  • +
  • -
  • 0
RPG MOD - [||||||||||] 5%

#8 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.06.2010 18:29

a
if(!dostal[id])
  • +
  • -
  • 0

#9 Monsulito

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:201
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 26.06.2010 18:31

Sorki nie znam sie na zabezpieczeniach dobrze: ale if(!dostal[id]) Jest, ale jak to zabezpiecza ze tylko 1 raz na runde?
  • +
  • -
  • 0
RPG MOD - [||||||||||] 5%

#10 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.06.2010 18:43

powinno być

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

new dostal[33];

public plugin_init(){
register_plugin("Give ak47", "1.0","DarkGL");
register_clcmd("say /ak","AK47")
RegisterHam(Ham_Spawn,"player","p_spawn",1)
}

public AK47(id){
if(!dostal[id] && is_user_alive(id)){
give_item(id, "weapons_ak47")
dostal[id] = 1;
}
}

public p_spawn(id){
dostal[id] = 0;
}

ten zapis jest równoważny z
dostal[id] == 0
a dostal[id] jest ustawiane na jeden kiedy gracz sobie wezmę broń a potem znów na 0 kiedy się zrespi
  • +
  • -
  • 1

#11 Monsulito

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:201
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 26.06.2010 18:47

dzięki, leci + za wytlumaczenie :)
  • +
  • -
  • 0
RPG MOD - [||||||||||] 5%




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych