Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Potwory ludzie pomoc


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Kaska

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:25
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:KRK
Offline

Napisano 23.06.2010 09:42

Witam zrobiłem coś takiego wszędzie pozmieniałem tak jak trzeba ale jak wybieram np 1 czyli Potwory to nie wysletla sie tabelka tylko od razu wchodzi postać mag a jak wybiore ludzie to wchodzi Paladyn. Wiecie co jest nie tak ??

public select_class(id,lx[])
{
	if(is_user_bot(id)) return
	
	new text[512]
	new keys1 = (1<<0)|(1<<1)
		
	format(text, 511,"\yWybierz Rodzaj Klasy - ^n\w1. Potwory^n\w2. Ludzie^n\")

	show_menu(id, keys1, text) 
}

public select_class_menu(id, key) 
{ 
new lx[17]
        
        switch(key) 
        {
                case 0: 
                {       
                        select_class1(id,lx)               
                }
                case 1: 
                {       
                        select_class2(id,lx)
                }       
        }
                
        LoadXP(id, player_class[id])
        CurWeapon(id)
        
        give_knife(id)
        
        return PLUGIN_HANDLED
}


public select_class1(id,lx[])
{
	if(is_user_bot(id)) return
	
	new text[512]
	new keys2 = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7) 
		
	format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n\w1. Mag^t^tLevel :%d ^n\w2. Paladyn^tLevel :%d ^n\w3. Mnich^t^tLevel :%d ^n\w4. Zabojca^tLevel :%d ^n\w5. Barbarzynca^tLevel :%d ^n\w6. Nekromanta^tLevel :%d ^n\w7. Ninja^t^tLevel :%d ^n\w8. Lowca^t^tLevel :%d",lx[Mag],lx[Paladyn],lx[Mnich],lx[Zabojca],lx[Barbarzynca],lx[Nekromanta],lx[Ninja],lx[Hunter] )

	show_menu(id, keys2, text) 
}

public select_class_menu1(id, key) 
{ 
	g_haskit[id] = 0
	switch(key) 
	{ 
		case 0: 
		{	
			player_class[id] = Mag			
		}
		case 1: 
		{	
			player_class[id] = Paladyn
		}
		case 2: 
		{	
			player_class[id] = Mnich
		}
		case 3: 
		{	
			player_class[id] = Zabojca
		}
		case 4: 
		{	
			player_class[id] = Barbarzynca
		}
		case 5: 
		{	
			player_class[id] = Nekromanta
			g_haskit[id] = 1
			
		}
		case 6: 
		{	
			player_class[id] = Ninja
		}
		case 7: 
		{	
			player_class[id] = Hunter
			g_GrenadeTrap[id] = 1
		}
		case 8:
		{
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		
	}
		
	LoadXP(id, player_class[id])
	CurWeapon(id)
	
	give_knife(id)
	
	return PLUGIN_HANDLED
} 

public select_class2(id,lx[])
{
	if(is_user_bot(id)) return
	
	new text[512]
	new keys3 = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7) 
		
	format(text, 511,"\yTEST - ^n\w1. Mag1^t^tLevel :%d ^n\w2. Paladyn1^tLevel :%d ^n\w3. Mnich1^t^tLevel :%d ^n\w4. Zabojca1^tLevel :%d ^n\w5. Barbarzynca1^tLevel :%d ^n\w6. Nekromanta1^tLevel :%d ^n\w7. Ninja1^t^tLevel :%d ^n\w8. Lowca1^t^tLevel :%d",lx[Mag1],lx[Paladyn1],lx[Mnich1],lx[Zabojca1],lx[Barbarzynca1],lx[Nekromanta1],lx[Ninja1],lx[Hunter1] )

	show_menu(id, keys3, text) 
}

public select_class_menu2(id, key) 
{ 
	g_haskit[id] = 0
	switch(key) 
	{ 
		case 0: 
		{	
			player_class[id] = Mag1			
		}
		case 1: 
		{	
			player_class[id] = Paladyn1
		}
		case 2: 
		{	
			player_class[id] = Mnich1
		}
		case 3: 
		{	
			player_class[id] = Zabojca1
		}
		case 4: 
		{	
			player_class[id] = Barbarzynca1
		}
		case 5: 
		{	
			player_class[id] = Nekromanta1
			g_haskit[id] = 1
			
		}
		case 6: 
		{	
			player_class[id] = Ninja1
		}
		case 7: 
		{	
			player_class[id] = Hunter1
			g_GrenadeTrap[id] = 1
		}
		case 8:
		{
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		
	}
		
	LoadXP(id, player_class[id])
	CurWeapon(id)
	
	give_knife(id)
	
	return PLUGIN_HANDLED
} 

  • +
  • -
  • 0

#2 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 23.06.2010 12:02

public select_class_menu(id, key) 
{ 
new lx[17]
        
        switch(key) 
        {
                case 0: 
                {       
                        select_class1(id,lx)               
                }
                case 1: 
                {       
                        select_class2(id,lx)
                }       
        }
    
        
        return PLUGIN_HANDLED
}



// jak nie pomoze to sprobuj dac wywolanie kolejnego menu w tasku po 1 sekundzie

Użytkownik G[o]Q edytował ten post 23.06.2010 12:03

  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych