Witam. Ostatnio przerabiałem sobie kod:
http://amxx.pl/viewtopic.php?t=1512
i uzyskałem efekt, że zamiast super skoków na boki, wykonywał skok do przodu (po przez biegu przed siebie + spacja)! - jednak miałem jedno ale... nie podoba mi się to, że W + SPACE (W - do przodu - Space - skok ). Chciałbym CTRL+SPACE (kucanie + skok).
Próbowałem to na wiele sposobów, jednak nie wiem! Tym bardziej, nie mam żadnego pojęcia o oprogramowaniu... i ostatnie pytanie - jak zrobić by ten super skok, był dostępny tylko dla TERRORYSTÓW? Będę bardzo wdzięczny za odpowiedź!
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
SideJump - mała przeróbka.
Temat rozp. cyber2hot, 19.09.2008 15:04
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 19.09.2008 15:04
#2
Napisano 19.09.2008 15:13
Zły dział, przenosze do Scripting/Pomoc.
#3
Napisano 19.09.2008 15:45
Dobra - zrobiłem takie cuda. Udało mi się po licznych próbach utworzyć, super skok SPACJA + E (nagły napływ wiedzy po przeczytaniu tutejszych artykułów ). Jednak, nie wiem co za komenda odpowiada za to, że ten super skok należy tylko dla terrorystów... wie ktoś?.
[ Dodano: 20-09-2008, 00:07 ]
Pomoże kto? jak patrze na forum, na wasze pluginy, to kurde, no robicie cuda - a chce żeby ktoś po prostu dopisał mi jedną linijkę, w której znajdzie się dla programu instrukcja "TYLKO DLA TERRORYSTÓW". Powie mi ktoś? czy istnieje dobra dusza.... Autor "miczu" zapewnił, że banalny jest to kod - łatwy do przerobienia - tak więc czekam na odpowiedź. Z góry dziękuje.
[ Dodano: 20-09-2008, 00:07 ]
/* Plugin generated by AMXX-Studio Plug przenosi tak przezemnie lubiany skok, z pluga soccerjam do normalnej gry Z mozliwoscia ustawiania sily, wysokosci i opoznienia miedzy skokami. */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #define PLUGIN "Side Jump" #define VERSION "0.9" #define AUTHOR "~Miczu" new SideJump[33] new Float:SideJumpDelay[33] public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_cvar("amx_sj_delay","4.5") register_cvar("amx_sj_power","2.0") register_cvar("amx_sj_hight","300.0") } public client_PreThink(id) { if(is_user_connected(id)) { new button = entity_get_int(id, EV_INT_button) new up = (button & IN_USE) new jump = (button & IN_JUMP) new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags) new onground = flags & FL_ONGROUND if(up && jump && onground) SideJump[id] = 1 } } public client_PostThink(id) { if(is_user_connected(id)) { new Float:gametime = get_gametime() new button = entity_get_int(id, EV_INT_button) new up = (button & IN_USE) new jump = (button & IN_JUMP) new Float:vel[3] new Float:delay=get_cvar_float("amx_sj_delay") new Float:pow=get_cvar_float("amx_sj_power") new Float:hight=get_cvar_float("amx_sj_hight") entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,vel) if( (gametime - SideJumpDelay[id] > delay) && SideJump[id] && jump && up) { vel[0] *= pow vel[1] *= pow vel[2] = hight entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,vel) SideJump[id] = 0 SideJumpDelay[id] = gametime } else SideJump[id] = 0 } }
Pomoże kto? jak patrze na forum, na wasze pluginy, to kurde, no robicie cuda - a chce żeby ktoś po prostu dopisał mi jedną linijkę, w której znajdzie się dla programu instrukcja "TYLKO DLA TERRORYSTÓW". Powie mi ktoś? czy istnieje dobra dusza.... Autor "miczu" zapewnił, że banalny jest to kod - łatwy do przerobienia - tak więc czekam na odpowiedź. Z góry dziękuje.
#4
Napisano 20.09.2008 08:07
public client_PostThink(id) { if(cs_get_user_team(id)==CS_TEAM_T) return PLUGIN_CONTINUE //if(cs_get_user_team(id)==CS_TEAM_CT) return PLUGIN_CONTINUE (...) }
Normalnie proste rzeczy zostawiam innym by dac im mozliwosc doszkolenia sie, no ale jak juz dostaje PW to chyba napisze. Tu masz nie wykonywanie kodu gdy jest sie w terro i (w komentarzu) wylanczanie sie gdy jest sie w CT.
Trzeba tylko pamietac o dodaniu #include <cstrike>
No chyba ze ktos chce miec to tylko w engine, to tez napisze co trzeba zrobic
#5
Napisano 20.09.2008 12:07
A mam ostatnie pytanie - bo chce, żeby był dostępny plugin z poziomu cvarow - ze 0/1 wylaczony/wlaczony. Nie chce, wyłączać pluginu z poziomu menu PausePlugins. Da rady? tak zrobić?
#6
Napisano 20.09.2008 12:49
Ponieważ nie mam obecnej wersji kodu, dodaję pcvarkę do kodu z dwóch postów wyżej ;>.
/* Plugin generated by AMXX-Studio Plug przenosi tak przezemnie lubiany skok, z pluga soccerjam do normalnej gry Z mozliwoscia ustawiania sily, wysokosci i opoznienia miedzy skokami. */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #define PLUGIN "Side Jump" #define VERSION "0.9" #define AUTHOR "~Miczu" new SideJump[33] new Float:SideJumpDelay[33] new sidejump_on public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_cvar("amx_sj_delay","4.5") register_cvar("amx_sj_power","2.0") register_cvar("amx_sj_hight","300.0") sidejump_on = register_cvar("sidejump_on","1") } public client_PreThink(id) { if(get_pcvar_num(sidejump_on)) { if(is_user_connected(id)) { new button = entity_get_int(id, EV_INT_button) new up = (button & IN_USE) new jump = (button & IN_JUMP) new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags) new onground = flags & FL_ONGROUND if(up && jump && onground) SideJump[id] = 1 } } } public client_PostThink(id) { if(get_pcvar_num(sidejump_on)) { if(is_user_connected(id)) { new Float:gametime = get_gametime() new button = entity_get_int(id, EV_INT_button) new up = (button & IN_USE) new jump = (button & IN_JUMP) new Float:vel[3] new Float:delay=get_cvar_float("amx_sj_delay") new Float:pow=get_cvar_float("amx_sj_power") new Float:hight=get_cvar_float("amx_sj_hight") entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,vel) if( (gametime - SideJumpDelay[id] > delay) && SideJump[id] && jump && up) { vel[0] *= pow vel[1] *= pow vel[2] = hight entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,vel) SideJump[id] = 0 SideJumpDelay[id] = gametime } else SideJump[id] = 0 } } }Dodaj tu teraz tylko swoje udoskonalenia i masz lux plugin .
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych