Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Przedmiot


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Monsulito

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:201
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 19.06.2010 03:29

Witam mam takie menu:

 public Sklep(id)
{
new menu = menu_create("Sklepik:", "Sklep_Handle");
menu_additem(menu, "Skorzany Helm \r[Dodaje 50 obrony] \yKoszt: \r5000$");
menu_display(id, menu);
}

public Sklep_Handle(id, menu, item) {
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
menu_display(id, menu);
new kasa_gracza = cs_get_user_money(id);
switch(item)
{
case 0:
{
new koszt = 5000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Skorzany Helm");
}
}
}


Jak zrobić zeby to bylo zakodowane i zapisane ze sie to kupilo?.
Oraz jak zrobic zeby to z menu zniknelo i pojawilo sie nowe od 10 lvl.
poziom_gracza to jest funkcja od lvl'i

19 czerwiec 2010 - 03:29:
Reup
  • +
  • -
  • 0
RPG MOD - [||||||||||] 5%




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych