public Sklep(id)
{
new menu = menu_create("Sklepik:", "Sklep_Handle");
menu_additem(menu, "Skorzany Helm \r[Dodaje 50 obrony] \yKoszt: \r5000$");
menu_display(id, menu);
}
public Sklep_Handle(id, menu, item) {
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
menu_display(id, menu);
new kasa_gracza = cs_get_user_money(id);
switch(item)
{
case 0:
{
new koszt = 5000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Skorzany Helm");
}
}
}
Jak zrobić zeby to bylo zakodowane i zapisane ze sie to kupilo?.
Oraz jak zrobic zeby to z menu zniknelo i pojawilo sie nowe od 10 lvl.
poziom_gracza to jest funkcja od lvl'i
19 czerwiec 2010 - 03:29:
Reup