Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jezeli zaatakowal


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.06.2010 11:06

Witam znów potrzebuje pewnej funkcji x] Chce ją dodać do newround ze if Wygral[id] && ?Nie atakuje ct? To cos (sam se juz napisze) i if Wygral[id] i ?zaatakowal ct? To cos (ktore rowniez se sam napisze)

Z gory dzięki.
  • +
  • -
  • 0

#2 Owner123

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:331
  • Lokalizacja:Barty ;]
Offline

Napisano 18.06.2010 14:51

Zrob dodatkowa zmienna typu bool i w evencie Damage (lub co tam masz) ustaw na true jesli zaatakowal Ct lub kogo tam chcesz i po tym ifie Wygral[id] dodaj reset tej zmiennej.
  • +
  • -
  • 0

#3 diablix

    emeryt

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.06.2010 09:51

Chodzi mi o jailbreak shop i freeday dopokoki nie zaatakuje ct. Czyli jak w tym event damage zrobie if zaatakowal "zaatakowal[id] = true" a if niezaatakowal "zaatakowal[id] = false" to potem moge sobie zrobic jakas funkcje typu if(Zaatakowal[id] = false){set_user_godmode(id, 1) ale jak juz if(Zaatakowal = true)({set_user_godmode(id, 0) ?
  • +
  • -
  • 0

#4 Owner123

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:331
  • Lokalizacja:Barty ;]
Offline

Napisano 19.06.2010 11:30

Tak.
  • +
  • -
  • 0

#5 diablix

    emeryt

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.06.2010 16:06

Tylko ta funkcje godmode to w jakim evencie umiescic czy czym?
  • +
  • -
  • 0

#6 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 24.06.2010 22:22

public client_damage(tutaj jakieś parametry, poszukaj np. w pluginie od statystyk)

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych