Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nekromanta


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Joke

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:142
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 17.06.2010 23:33

public add_bonus_necromancer(attacker_id,id)
{
if (player_class[attacker_id] == Nekromanta)
{
if (get_user_health(id) - 10 <= 0)
{
set_user_health(id,random_num(1,3))
}
else
{
new dmg = random_num(6,12)
change_health(id,-dmg,0,"")
change_health(attacker_id,1,0,"")
}
}
}


Mógłby mi ktoś powiedzieć jak zrobić aby nekromanta dostawał 1/3 ilość hp jaką zabrał wrogowi ? Lub jeśli nie da rady to żeby losowo odnawiało 1-3 hp ? :)
  • +
  • -
  • 0

#2 Rygiel12

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:166
  • GG:
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 18.06.2010 00:15

1.

change_health(attacker_id,1,0,"")

2. zmień na

change_health(attacker_id,1,3,"")




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych