Witam.
Możecie mi powiedzieć jak w evencie DeathMsg sprawdzić czy gracz jak strzelił to uderzył headshota?
Pozdrawiam.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Sprawdzanie czy był headshot
Temat rozp. arek_snk, 16.06.2010 20:55
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 16.06.2010 20:55
#2
Napisano 16.06.2010 20:59
public DeathMsg() { new kid = read_data(1) //zabojca new vid = read_data(2) // ofiara new hs = read_data(3) // HeadShot (1 == true) new weapon[64] read_data(4,weapon,63) //krotka nazwa broni (bez weapon_ / CSW_ ) //code }Eventy - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
#3
Napisano 16.06.2010 21:04
A dokładnie:
#include <amxmodx>
public plugin_init()
{
register_event("DeathMsg", "Death", "a")
}
public Death()
{
new hs=read_data(3)
if(hs)
{
// cotamchcesz
}
}
-Piszę pluginy na zamówienie.
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"
Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"
Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW
#4
Napisano 16.06.2010 21:12
thx ++ dla was
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych