Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

CoDMoD - medyk


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 161
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 16.06.2010 19:37

Witam.

Chciałem przerobić postać medyk z CoD mod od QTM. Peyote ,żeby miał moc wskrzeszania coś w podobie jak nekromanta tylko nie wiem jaką linijkę dodać a jaka usunąć

Proszę o pomoc.
  • +
  • -
  • 0

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 16.06.2010 21:15

Nie jestem pewien czy to to jeśli ktoś wie dokładniej to niech poda? PS: a patrzyłeś w dziale DiabloMOD?

public add_bonus_necromancer(attacker_id,id)
{
if (player_class[attacker_id] == Nekromanta)
{
if (get_user_health(id) - 10 <= 0)
{
set_user_health(id,random_num(1,3))
}
else
{
new dmg = random_num(6,12)
change_health(id,-dmg,0,"")
change_health(attacker_id,1,0,"")
}
}
}


#3 Cypis'

    Master

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1 161
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 19.06.2010 21:53

jak dodawałem to do sma to błąd przy komplikacji wyskoczył

17 czerwiec 2010 - 16:45:

public RoundStart(){
for (new i=0; i < 33; i++){
used_item[i] = false
DemageTake1[i]=1
count_jumps(i)
give_knife(i)
JumpsLeft[i]=JumpsMax[i]

if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1
else g_haskit[i]=0

golden_bulet[i]=0

invisible_cast[i]=0

ultra_armor[i]=0
num_shild[i]=2+floatround(player_intelligence[i]/25.0,floatround_floor)

set_renderchange(i)
if(is_user_connected(i)&&player_item_id[i]==66)
{
changeskin(i,0)
}
}

kill_all_entity("throwing_knife")

Bot_Setup()
ghost_check = false
check_class()
use_addtofullpack = false
}

znalazłem takie coś ale nie wiem czy to jest moc orzywiania. PS. przy komplikacji wyskakuje blad zwiazany z "player_class" chyba musi byc zmieniony na "klasa_gracza"

17 czerwiec 2010 - 19:17:
Może ktoś pomoże

19 czerwiec 2010 - 15:16:
ktoś wie jak to zrobić ??

19 czerwiec 2010 - 21:53:
hardbot, to co ty podałeś to jest ilość hp jaką zabrał wrogowi nekromanta

Użytkownik patryk4815 edytował ten post 17.06.2010 16:46

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych