Witam.
Chciałem przerobić postać medyk z CoD mod od QTM. Peyote ,żeby miał moc wskrzeszania coś w podobie jak nekromanta tylko nie wiem jaką linijkę dodać a jaka usunąć
Proszę o pomoc.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
CoDMoD - medyk
Temat rozp. Cypis', 16.06.2010 19:37
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 16.06.2010 19:37
#2
Napisano 16.06.2010 21:15
Nie jestem pewien czy to to jeśli ktoś wie dokładniej to niech poda? PS: a patrzyłeś w dziale DiabloMOD?
public add_bonus_necromancer(attacker_id,id)
{
if (player_class[attacker_id] == Nekromanta)
{
if (get_user_health(id) - 10 <= 0)
{
set_user_health(id,random_num(1,3))
}
else
{
new dmg = random_num(6,12)
change_health(id,-dmg,0,"")
change_health(attacker_id,1,0,"")
}
}
}
#3
Napisano 19.06.2010 21:53
jak dodawałem to do sma to błąd przy komplikacji wyskoczył
17 czerwiec 2010 - 16:45:
znalazłem takie coś ale nie wiem czy to jest moc orzywiania. PS. przy komplikacji wyskakuje blad zwiazany z "player_class" chyba musi byc zmieniony na "klasa_gracza"
17 czerwiec 2010 - 19:17:
Może ktoś pomoże
19 czerwiec 2010 - 15:16:
ktoś wie jak to zrobić ??
19 czerwiec 2010 - 21:53:
hardbot, to co ty podałeś to jest ilość hp jaką zabrał wrogowi nekromanta
17 czerwiec 2010 - 16:45:
public RoundStart(){
for (new i=0; i < 33; i++){
used_item[i] = false
DemageTake1[i]=1
count_jumps(i)
give_knife(i)
JumpsLeft[i]=JumpsMax[i]
if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1
else g_haskit[i]=0
golden_bulet[i]=0
invisible_cast[i]=0
ultra_armor[i]=0
num_shild[i]=2+floatround(player_intelligence[i]/25.0,floatround_floor)
set_renderchange(i)
if(is_user_connected(i)&&player_item_id[i]==66)
{
changeskin(i,0)
}
}
kill_all_entity("throwing_knife")
Bot_Setup()
ghost_check = false
check_class()
use_addtofullpack = false
}
znalazłem takie coś ale nie wiem czy to jest moc orzywiania. PS. przy komplikacji wyskakuje blad zwiazany z "player_class" chyba musi byc zmieniony na "klasa_gracza"
17 czerwiec 2010 - 19:17:
Może ktoś pomoże
19 czerwiec 2010 - 15:16:
ktoś wie jak to zrobić ??
19 czerwiec 2010 - 21:53:
hardbot, to co ty podałeś to jest ilość hp jaką zabrał wrogowi nekromanta
Użytkownik patryk4815 edytował ten post 17.06.2010 16:46
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych