Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Problem codmod
Temat rozp. pohennix, 15.06.2010 12:38
15 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 15.06.2010 12:38
Siemka.. ;D mam problem z codmodem (tym co zrobil QTM_Peyote) a mianowicie... kiedy wszystko wgram na server po 1/2 dniach server sie crashuje patrze w logi i jest taki error. - "[AMXX] Run time error 10 (plugin "CodMod.amxx") (native "entity_get_int") - debug not enabled!
L 05/21/2010 - 14:36:58: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 05/21/2010 - 14:36:58: [ENGINE] Invalid entity 21
L 05/21/2010 - 14:36:58:" taki wycinek z logow... znow kiedy dopisze debug nie mozna wybrac klas;/
L 05/21/2010 - 14:36:58: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 05/21/2010 - 14:36:58: [ENGINE] Invalid entity 21
L 05/21/2010 - 14:36:58:" taki wycinek z logow... znow kiedy dopisze debug nie mozna wybrac klas;/
#2
Napisano 15.06.2010 13:21
Zmieniales cos w kodzie ?
#3
Napisano 15.06.2010 13:22
napisalem ci na PW.Prywatna Wiadomość
#4
Napisano 15.06.2010 13:37
Nic nie zmienialem... tylko napisalem do QTM'a by mi dal z odblokowanym dawaniem lvli a sam nic nie zmieniam
#5
Napisano 15.06.2010 13:46
Sprobuj wgrac oryginalny QTM_peyote.sma i .amxx i zobacz czy masz to samo jezeli niee to cos jest z kodem.
PokaZ SMA
PokaZ SMA
#6
Napisano 15.06.2010 14:13
// Więcej niż 200 linii do załącznika
nie wiem czy o to chodzilo
nie wiem czy o to chodzilo
Użytkownik Vertricus edytował ten post 15.06.2010 15:54
#7
Napisano 15.06.2010 14:41
hmm.
Bd w domq to Ci dam czyste SMa z komendami dla admina i zobaczysz czy dziala ! bo anrazie jestem w college...
A orginalne sma QTM_peyote.sma dzialalo Ci noralnie czy amsz ten sam problem ?
Ale wydaje mi sie ze to ejst problem z silnikiem na Twoim Serwerze.
przeinstaluj amx'a na 1.8.1 powinno pomóc bo silnik serwera chba nie daje rady tego uciagnac ;/
Bd w domq to Ci dam czyste SMa z komendami dla admina i zobaczysz czy dziala ! bo anrazie jestem w college...
A orginalne sma QTM_peyote.sma dzialalo Ci noralnie czy amsz ten sam problem ?
Ale wydaje mi sie ze to ejst problem z silnikiem na Twoim Serwerze.
przeinstaluj amx'a na 1.8.1 powinno pomóc bo silnik serwera chba nie daje rady tego uciagnac ;/
#8
Napisano 15.06.2010 15:33
to jest orginalne sma QTM'a a mam tez ten amx co podales
#9
Napisano 15.06.2010 15:35
Jaka wersja metamod ?
zrob update amxx i metamod !
zrob update amxx i metamod !
#10
Napisano 16.06.2010 10:54
updaty zrobione
i nic ;/
i nic ;/
#11
Napisano 16.06.2010 12:19
#12
Napisano 16.06.2010 13:52
Siemka.. ;D mam problem z codmodem (tym co zrobil QTM_Peyote) a mianowicie... kiedy wszystko wgram na server po 1/2 dniach server sie crashuje patrze w logi i jest taki error. - "[AMXX] Run time error 10 (plugin "CodMod.amxx") (native "entity_get_int") - debug not enabled! L 05/21/2010 - 14:36:58: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes). L 05/21/2010 - 14:36:58: [ENGINE] Invalid entity 21 L 05/21/2010 - 14:36:58:" taki wycinek z logow... znow kiedy dopisze debug nie mozna wybrac klas;/
Dopisz debug w plugins.ini kolo silnika Call of Duty
#13
Napisano 16.06.2010 14:02
Ten sam problem po raz setny ten sam problem.
W funkcji PokazInformacje szukasz:
i zmieniasz na:
W funkcji PokazInformacje szukasz:
if(!is_user_alive(id))
i zmieniasz na:
if(!is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
#14
Napisano 16.06.2010 20:14
QTM jak wiesz czesto do ciebie pisze i wiesz ze jestem zielony to gdzie to moge znależć? w jakim pliku
#15
Napisano 16.06.2010 21:17
Nie znasz skrótów ?? CTRL + F i potem CTRL + V o-O takie to trudne
#16
Napisano 17.06.2010 12:16
nie chodzi ze wkleic tylko gdzie,,
ok .. zrobilem ;D na razie jest git poczekamy zobaczymy
ok .. zrobilem ;D na razie jest git poczekamy zobaczymy
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych