Witam.Ściągnąłem roundsound (chyba by Hunter) i działa aby 2 na 6 nut.Oczywiście pozmeinałęm je i działą aby 2 jeszcze usunąłem 2 nuty i wygląda to tak:
//RoundSound.amxx -by PaintLancer
#include <amxmodx>
public plugin_init()
{
register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer")
register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
}
public t_win()
{
new rand = random_num(0,4)
client_cmd(0,"stopsound")
switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"spk misc/rap")
case 1: client_cmd(0,"spk misc/celebrate")
case 2: client_cmd(0,"spk misc/stop")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public ct_win()
{
new rand = random_num(0,4)
client_cmd(0,"stopsound")
switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"spk misc/rap")
case 1: client_cmd(0,"spk misc/vip")
case 2: client_cmd(0,"spk misc/barbie")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/barbie.wav")
precache_sound("misc/celebrate.wav")
precache_sound("misc/rap.wav")
precache_sound("misc/stepup.wav")
precache_sound("misc/stop.wav")
precache_sound("misc/low.wav")
return PLUGIN_CONTINUE
}
tak to wygląda.Plis pomożcie
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
bład z roundsound
Temat rozp. karwa, 16.09.2008 20:26
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 16.09.2008 20:26
#2
Napisano 16.09.2008 21:13
new rand = random_num(0,4)
zamień na
new rand = random_num(0,2)
zamień na
new rand = random_num(0,2)
a tego to nie rozumieOczywiście pozmeinałęm je i działą aby 2 jeszcze usunąłem 2 nuty
#3
Napisano 17.09.2008 06:37
chodziło mi o to ze piosenki pozminiałem i pod ta sama nazwe wrzuciłęm.I 2 pisoeki z tego jeszcze usunąłem czyli z 8 zostało 6:)
A pozatym roundsound działa dzięki za pomoc
A pozatym roundsound działa dzięki za pomoc
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych