Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

CoD - Pare Problemow+ za pomoc


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Szaiba

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:45
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 14.06.2010 14:33

Witam. Mam taki problem, a mianowicie zrobilem 3 nowe klasy w tym jedna premium. 2 Klasy bez premium dzialaja prawidlowo, natomiast klasa Premium cos nie trybi. Co przez to mozna rozumiec?
1. Klasie Premium nie wyskakuje po awansowaniu na lvl okno do rozdawania punktow,
2. Dalem Klasie Premium M4A1, Elity. Niestety tylko M4A1 sie wyswietla ale ma tylko 30 naboi w magazynku.
3. Dalem jej rowniez widocznosc zredukowana do 30.. Nie Dziala.
4. Tak samo jest z HP [ 120 dostala] a ma 100, [ pancerza 100] a ma 0....
Klasa premium nazywa sie Pulkownik,


## Kolejny problem jest taki, ze mam na serwerze max lvl 4001, lecz od poziomu 1001 exp rosnie lecz lvl nie -.-''. Przyklad: 21000/20000, lecz ani stat ani lvl up.

Wszystkie inne klasy dzialaja nowe tylko nie ta premium.

proszę o pomoc.


Chcialbym sie rowniez dowiedziec jak zrobic komandosowi zeby mial 1/3 z noza a nie 1/1...
  • +
  • -
  • 0

#2 Lukasz5

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 280
Wszechwidzący

  • Postów:1 414
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:C: / WINDOWS
Offline

Napisano 14.06.2010 14:57

2. skorzystaj np.: z funkcji
give_item(id, "przedmiot")
i CS Weapons Information - AlliedModders Wiki lub
Dokumentacja AMXX.pl - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Dokumentacja AMXX.pl - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Jak ustawiasz HP? Może zrób tak:
new hp = get_user_health(id)
new armor = get_user_armor(id)
I potem tylko do klasy:
set_user_health(id, hp + 20)
set_user_armor(id, armor + 100)

Musisz pobrać aktualną ilość hp i armora raczej... :D

Użytkownik Lukasz5 edytował ten post 14.06.2010 15:03

  • +
  • -
  • 0

#3 Szaiba

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:45
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 14.06.2010 21:05

Eghem nie bardzo zrozumialem:D
A co do komandosa zeby nie mial 1/1 tylko 1/3
  • +
  • -
  • 0

#4 SpartakuS

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:40
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 21.06.2010 21:18

Szaiba, jak masz coś takiego:


klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK)


to zmień to na:

(klasa_gracza[idattacker] == Komandos && random(2) == 2)


Wtedy będzie 1/3 szans :)

A co do podpunktu trzeciego to spróbuj tak ;)
Znajdź:

public CmdStart(id, uc_handle)

Za new flags = get_entity_flags(id);
Dodaj:

if(klasa_gracza[id] == NazwaTwojejKlasy)
{
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 30);
}


Mam nadzieję, że pomogło :), Pozdrawiam, SpartakuS.
  • +
  • -
  • 0

Pomogłem? Odwdzięcz się i daj add.png
GamesLive.PL - Z nami jest zabawniej.. !


logoamxx.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych