Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Anty Kusza


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 13.06.2010 13:52

Tak jak w temacie...Jak zrobić takie cuś :D ?
  • +
  • -
  • 0

#2 xPerfectx

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:203
  • Imię:Łukasz
Offline

Napisano 13.06.2010 13:55

lap zrob na podstawie tego :)
Anty Master - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Użytkownik xdx551 edytował ten post 13.06.2010 13:55

  • +
  • -
  • 0

#3 KariiO

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 13.06.2010 13:57

Kusza nie działa tak jak itemy 1/x...Jak nie wiesz nie wypowiadaj się...
  • +
  • -
  • 0

#4 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 13.06.2010 14:11

public toucharrow(arrow, id)
{	
new kid = entity_get_edict(arrow, EV_ENT_owner)
new lid = entity_get_edict(arrow, EV_ENT_enemy)

if(is_user_alive(id)) 
{
if(kid == id || lid == id) return

entity_set_edict(arrow, EV_ENT_enemy,id)

new Float:dmg = entity_get_float(arrow,EV_FL_dmg)
entity_set_float(arrow,EV_FL_dmg,(dmg*3.0)/5.0)

if(get_cvar_num("mp_friendlyfire") == 0 && get_user_team(id) == get_user_team(kid)) return

Effect_Bleed(id,248)

bowdelay[kid] -=  0.5 - floatround(player_intelligence[kid]/5.0)
if(!player_b_antykusza[id])
            change_health(id,floatround(-dmg),kid,"knife")

message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenShake"),{0,0,0},id); 
write_short(7<<14); 
write_short(1<<13); 
write_short(1<<14); 
message_end();

if(get_user_team(id) == get_user_team(kid)) 
{
	new name[33]
	get_user_name(kid,name,32)
	client_print(0,print_chat,"%s attacked a teammate",name)
}

emit_sound(id, CHAN_ITEM, "weapons/knife_hit4.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
if(dmg<30) remove_entity(arrow)
}
}

z reszta sobie chyba poradzisz
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych