Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nowe klasy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 TaKieCos

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:126
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 13.06.2010 12:28

Witam. Jak zrobić klasy(klasy są na 2 stronie):
1. Skoczek- 3 podskoki w powietrzy, anty flesh, po naladowaniu 2 fleshe
2. Morderca- 10hp za fraga M3master 1/10(jak zrobic item m3master wiem) po naladowaniu moze odbic 2 pociski
3. Android- Anty m3master,scoutmaster,KnifeMaster,AWpmaster(wszystko 1/3) Po naladowaniu 20hp
4. Duch- 110 widocznosci(juz zrobilem) po naladowaniu dodatkowa szybkosc(tez juz zrobilem)
5. Assasyn- Grawitacja 650, Zabija smokiem, Po naladowaniu dostaje wszystkie granaty
6. Drakula- Kradnie 1hp. Dodatkowo zabiera 4hp, Cicho chodzi, -10 speed(speed juz zrobilem) Po naladowaniu 200pancerza
7. Szaman- +20 speed(juz zrobilem) 1/6 z HE, Po naladowaniu He + 2 fleshe
8. Druid- 15hp za fraga. Po naladowaniu M3



Naładowanie Noza wygląda u mnie tak:

}
case Skoczek: fm_give_item(id, "weapon_fleshgranade" "weapon_fleshgranade")
{
}
case Morderca:
{
ultra_armor[id]++
if(ultra_armor[id]>2)
{
ultra_armor[id]=2
show_hudmessage(id, "Maksymalna wartosc pancerza to 2",ultra_armor[id])
}
else show_hudmessage(id, "Magiczny pancerz wytrzyma %i strzalow",ultra_armor[id])
}
case Android:
{
show_hudmessage(id, "Uleczyles sie o 20HP")
change_health(id,20,0,"")
}
case Duch:
{
show_hudmessage(id, "Zwiekszyles sobie tymczasowo predkosc")
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+35.0)
}
case Assasyn: fm_give_item(id, "weapon_fleshgranade" "weapon_fleshgranade" "weapon_hegranade" "weapon_smokegranade" )
{
}
case Drakula: fm_give_item(id, "weapon_kevlar 200" )
{
}
case Szaman: fm_give_item(id, "weapon_hegranade" "weapon_fleshgranade" )
{
}
case Druid: fm_give_item(id, "weapon_m3" )


Jeśli cos mam źle to napiszcie poprawnie.

Użytkownik TaKieCos edytował ten post 13.06.2010 12:28

  • +
  • -
  • 0
Pomogłem?? DAJ Dołączona grafika

#2 aQeR

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:93
  • Lokalizacja:. . .
Offline

Napisano 15.06.2010 22:04

Masz duzo zeczy zle glownie zawiasy zle stawiles
  • +
  • -
  • 0

#3 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 477
Wszechobecny

  • Postów:3 035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 15.06.2010 23:34

do nawiasów przyda Ci się: Sprawdzanie liczby klamer w funkcjach - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0

#4 Mesh

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 16.06.2010 11:32

mowisz co jest zle a nie pokazujesz rozwiazania....
musi byc tak

case Skoczek:
{
fm_give_item(id, "weapon_fleshgranade" )
}
case Morderca:
{
ultra_armor[id]++
if(ultra_armor[id]>2)
{
ultra_armor[id]=2
show_hudmessage(id, "Maksymalna wartosc pancerza to 2",ultra_armor[id])
}
else show_hudmessage(id, "Magiczny pancerz wytrzyma %i strzalow",ultra_armor[id])
}
case Android:
{
show_hudmessage(id, "Uleczyles sie o 20HP")
change_health(id,20,0,"")
}
case Duch:
{
show_hudmessage(id, "Zwiekszyles sobie tymczasowo predkosc")
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+35.0)
}
case Assasyn:
{
fm_give_item(id, "weapon_fleshgranade" "weapon_fleshgranade" "weapon_hegranade" "weapon_smokegranade" )
}
case Drakula:
{
fm_give_item(id, "weapon_kevlar 200" )
}
case Szaman:
{
fm_give_item(id, "weapon_hegranade" "weapon_fleshgranade" )
}
case Druid:
{
fm_give_item(id, "weapon_m3" )
}

funkcja dana kazdej klasie musi byc zamknieta w
{
}


#5 TaKieCos

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:126
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 17.06.2010 12:31

1 pytanie. Czy nie powinno byc weapon_flashbang ??
  • +
  • -
  • 0
Pomogłem?? DAJ Dołączona grafika

#6 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1 161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 17.06.2010 12:32

Powinno
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych