1. Skoczek- 3 podskoki w powietrzy, anty flesh, po naladowaniu 2 fleshe
2. Morderca- 10hp za fraga M3master 1/10(jak zrobic item m3master wiem) po naladowaniu moze odbic 2 pociski
3. Android- Anty m3master,scoutmaster,KnifeMaster,AWpmaster(wszystko 1/3) Po naladowaniu 20hp
4. Duch- 110 widocznosci(juz zrobilem) po naladowaniu dodatkowa szybkosc(tez juz zrobilem)
5. Assasyn- Grawitacja 650, Zabija smokiem, Po naladowaniu dostaje wszystkie granaty
6. Drakula- Kradnie 1hp. Dodatkowo zabiera 4hp, Cicho chodzi, -10 speed(speed juz zrobilem) Po naladowaniu 200pancerza
7. Szaman- +20 speed(juz zrobilem) 1/6 z HE, Po naladowaniu He + 2 fleshe
8. Druid- 15hp za fraga. Po naladowaniu M3
Naładowanie Noza wygląda u mnie tak:
}
case Skoczek: fm_give_item(id, "weapon_fleshgranade" "weapon_fleshgranade")
{
}
case Morderca:
{
ultra_armor[id]++
if(ultra_armor[id]>2)
{
ultra_armor[id]=2
show_hudmessage(id, "Maksymalna wartosc pancerza to 2",ultra_armor[id])
}
else show_hudmessage(id, "Magiczny pancerz wytrzyma %i strzalow",ultra_armor[id])
}
case Android:
{
show_hudmessage(id, "Uleczyles sie o 20HP")
change_health(id,20,0,"")
}
case Duch:
{
show_hudmessage(id, "Zwiekszyles sobie tymczasowo predkosc")
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+35.0)
}
case Assasyn: fm_give_item(id, "weapon_fleshgranade" "weapon_fleshgranade" "weapon_hegranade" "weapon_smokegranade" )
{
}
case Drakula: fm_give_item(id, "weapon_kevlar 200" )
{
}
case Szaman: fm_give_item(id, "weapon_hegranade" "weapon_fleshgranade" )
{
}
case Druid: fm_give_item(id, "weapon_m3" )
Jeśli cos mam źle to napiszcie poprawnie.
Użytkownik TaKieCos edytował ten post 13.06.2010 12:28