jak to poprawic zeby bag dawal hajs raz na runde a nie za kazde wskrzeszenie ??
11 czerwiec 2010 - 17:15:
2. dodalem funkcje leczenia t.zw Medyk probowalem w public round dopisac to do wardena ale byly bledy wiec zrobilem tak, leczy jego samego ale po nacisnieciu "e" nie leczy teamu
public RoundStart(){
for (new i=0; i < 33; i++){
if(player_class[i] == Medyk && !(task_exists(i))) check_medic(i)
used_item[i] = false
DemageTake1[i]=1
count_jumps(i)
give_knife(i)
JumpsLeft[i]=JumpsMax[i]
if(player_class[i] == klasa1)
{
}
if(player_class[i] == klasa2)
{
}
if(player_class[i] == Medyk) g_haskit[i]=1
else g_haskit[i]=0
golden_bulet[i]=0
invisible_cast[i]=0
ultra_armor[i]=0
num_shild[i]=2+floatround(player_intelligence[i]/25.0,floatround_floor)
set_renderchange(i)
if(is_user_connected(i)&&player_item_id[i]==66)
{
changeskin(i,0)
}
}
kill_all_entity("throwing_knife")
Bot_Setup()
ghost_check = false
check_class()
use_addtofullpack = false
}
oraz to co na koniec skryptu
public check_medic(id)
{
if (is_user_alive(id))
{
new team = get_user_team(id)
new Players[32] , pnum;
get_players( Players , pnum , "ah") // a oznacza ze tylko zywych
for (new i=0; i < pnum; i++)
{
if (team == get_user_team(i) && (i!=id) ) //tutaj sprawdzam czy jest z tego samego teamu i wykluczam samego siebie
{
change_health(i,10,0,"")
}
}
set_task(1.0, "check_medic", id)
}
}
Użytkownik Mesh edytował ten post 11.06.2010 17:16