Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Maly problem z nowymi klasami


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Prowok@tor

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Nieznana
Offline

Napisano 11.06.2010 14:34

Witam mam taki maly problem z Nowymi klasami i juzm nie to wpienia :(
Sprawa wyglada tak dodałem sobie nowe klasy według tego
1. [Tutorial] Dodawanie klas - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
2. [5.9l] Nowa klasa bez resetu exp (SQL) - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
z urzyciem drugiej strony menu według tego
menu klas nowa strona - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Oczywiscie przerobilem sobie tak aby bylo wiecej niz 3 klasy


teraz opisze swoj problem
wyglada on tak gdy gracze wybieraja klasy to przy starcych jest normalnie wybiera sie klasa wczytuje exp.
A przy nowych sprawa wyglada tak czasami nie zawsze sie zdarza ze gracz wybierze sobie klase dajmy na to ma na niej 32 lvl w menu jest napisane ze ma 32 klika dajmy na to 1 i wybiera klase
i tu pojawia sie problem ze nie wczytuje zawsze expa czasami trzeba po 5-6 razy wpisac /klasa zeby zalapalo to tylko z nowymi klasmi tak jest dodam jeszcze ze w pasku na dole po lewo jest napisane ze ma 1lvl a w menu 32 :(

jak mozecie mi jakos pomoc moge dac sma na pw ..
z gory dziekuje
  • +
  • -
  • 0

#2 Mesh

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 11.06.2010 15:37

po wpisaniu /klasa i kliknieciu 9 czekaj z 10 sec i wybierz klase
daj sma to lukne

#3 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 11.06.2010 18:44

klikajac 0/9 aby przejsc do 2 strony wysylasz zapytanie do sqla o klase, musisz tam ten kod przerobic aby tylko pod 1-8/1-9 bylo wysylanie zapytanie sqla:)
  • +
  • -
  • 0

#4 Prowok@tor

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Nieznana
Offline

Napisano 12.06.2010 11:15

Co do tego menu wyglada to tak
public select_class(id,lx[])
{
if(is_user_bot(id)) return
new flags[18]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,17)
new text[512]
//new keys = read_flags(flags)

asked_klass[id]=0

format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n")

for(new i=0;i<8;i++)
{
format(text, 511,"%s%s%d. %s Level :%d ^n",text,(keyss)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])
}
format(text, 511,"%s^n9. Dalej^n",text)
show_menu(id, keyss, text)

}
public select_class_menu(id, key)
{
new lx[18]
g_haskit[id] = 0
switch(key)
{
case 0:
{
player_class[id] = Mag
}
case 1:
{
player_class[id] = Mnich
}
case 2:
{
player_class[id] = Paladyn
}
case 3:
{
player_class[id] = Zabojca
}
case 4:
{
player_class[id] = Nekromanta
g_haskit[id] = 1
}
case 5:
{
player_class[id] = Barbarzynca
}
case 6:
{
player_class[id] = Ninja
}
case 7:
{
player_class[id] = Hunter
g_GrenadeTrap[id] = 1
}
case 8:
{
ShowKlasy(id,lx)
}
}

LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)

give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}

public ShowKlasy(id,lx[]) {
new text2[512]
asked_klass[id]=0
format(text2, 511,"\yWybierz klase - ^n\w1. Druid Level :%i^n2. Wizard Level :%i^n3. Khazar Level :%i^n4. Kowal Level :%i^n5. Diablo Level :%i^n6. Monk Level :%i^n7. Worgen Level :%i^n8. Mefisto Level :%i^n^n0.Wstecz^n",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11],player_class_lvl[id][12],player_class_lvl[id][13],player_class_lvl[id][14],player_class_lvl[id][15],player_class_lvl[id][16])
show_menu(id, KeysKlasy,text2, -1, "Klasy")


}
public PressedKlasy(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:Durid
* 2:Wizard
* 3:Khazar
* 4:Kowal
* 5:Monk
* 6:Worgen
* 7:Mefisto
* 0:Wstecz
*/
new lx[18]
g_haskit[id] = 0
switch (key) {
case 0: { // 1
player_class[id] = Druid

}
case 1: { // 2
player_class[id] = Wizard

}
case 2: { // 3
player_class[id] = Khazar
}
case 3: { // 4
player_class[id] = Kowal

}
case 4: { // 5
player_class[id] = Diablo


}
case 5: { // 6
player_class[id] = Monk


}
case 6: { // 7
player_class[id] = Worgen


}
case 7: { // 8
player_class[id] = Mefisto
}
case 9: { // 0
select_class(id,lx)
}
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 0

#5 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 12.06.2010 11:19

Musisz przerobic kod aby zapytanie do sqla bylo tylko do klas anie do 9 i 0;]
  • +
  • -
  • 0

#6 Prowok@tor

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Nieznana
Offline

Napisano 12.06.2010 18:53

Musisz przerobic kod aby zapytanie do sqla bylo tylko do klas anie do 9 i 0;]


łatwiej powiedziec niz zrobic niestety ale nie jestem na tyle dobry w te klocki moze jakies wskazówki ??

Użytkownik Prowok@tor edytował ten post 12.06.2010 18:54

  • +
  • -
  • 0

#7 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 12.06.2010 21:34


LoadXP(id, player_class[id])
usun na koncu menu klas i dodaj przed kazda klazda klasa

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych