Witam mam taki maly problem z Nowymi klasami i juzm nie to wpienia
Sprawa wyglada tak dodałem sobie nowe klasy według tego
1. [Tutorial] Dodawanie klas - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
2. [5.9l] Nowa klasa bez resetu exp (SQL) - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
z urzyciem drugiej strony menu według tego
menu klas nowa strona - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Oczywiscie przerobilem sobie tak aby bylo wiecej niz 3 klasy
teraz opisze swoj problem
wyglada on tak gdy gracze wybieraja klasy to przy starcych jest normalnie wybiera sie klasa wczytuje exp.
A przy nowych sprawa wyglada tak czasami nie zawsze sie zdarza ze gracz wybierze sobie klase dajmy na to ma na niej 32 lvl w menu jest napisane ze ma 32 klika dajmy na to 1 i wybiera klase
i tu pojawia sie problem ze nie wczytuje zawsze expa czasami trzeba po 5-6 razy wpisac /klasa zeby zalapalo to tylko z nowymi klasmi tak jest dodam jeszcze ze w pasku na dole po lewo jest napisane ze ma 1lvl a w menu 32
jak mozecie mi jakos pomoc moge dac sma na pw ..
z gory dziekuje
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Maly problem z nowymi klasami
Temat rozp. Prowok@tor, 11.06.2010 14:34
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 11.06.2010 14:34
#2
Napisano 11.06.2010 15:37
po wpisaniu /klasa i kliknieciu 9 czekaj z 10 sec i wybierz klase
daj sma to lukne
daj sma to lukne
#3
Napisano 11.06.2010 18:44
klikajac 0/9 aby przejsc do 2 strony wysylasz zapytanie do sqla o klase, musisz tam ten kod przerobic aby tylko pod 1-8/1-9 bylo wysylanie zapytanie sqla:)
#4
Napisano 12.06.2010 11:15
Co do tego menu wyglada to tak
public select_class(id,lx[])
{
if(is_user_bot(id)) return
new flags[18]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,17)
new text[512]
//new keys = read_flags(flags)
asked_klass[id]=0
format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n")
for(new i=0;i<8;i++)
{
format(text, 511,"%s%s%d. %s Level :%d ^n",text,(keyss)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])
}
format(text, 511,"%s^n9. Dalej^n",text)
show_menu(id, keyss, text)
}
public select_class_menu(id, key)
{
new lx[18]
g_haskit[id] = 0
switch(key)
{
case 0:
{
player_class[id] = Mag
}
case 1:
{
player_class[id] = Mnich
}
case 2:
{
player_class[id] = Paladyn
}
case 3:
{
player_class[id] = Zabojca
}
case 4:
{
player_class[id] = Nekromanta
g_haskit[id] = 1
}
case 5:
{
player_class[id] = Barbarzynca
}
case 6:
{
player_class[id] = Ninja
}
case 7:
{
player_class[id] = Hunter
g_GrenadeTrap[id] = 1
}
case 8:
{
ShowKlasy(id,lx)
}
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
public ShowKlasy(id,lx[]) {
new text2[512]
asked_klass[id]=0
format(text2, 511,"\yWybierz klase - ^n\w1. Druid Level :%i^n2. Wizard Level :%i^n3. Khazar Level :%i^n4. Kowal Level :%i^n5. Diablo Level :%i^n6. Monk Level :%i^n7. Worgen Level :%i^n8. Mefisto Level :%i^n^n0.Wstecz^n",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11],player_class_lvl[id][12],player_class_lvl[id][13],player_class_lvl[id][14],player_class_lvl[id][15],player_class_lvl[id][16])
show_menu(id, KeysKlasy,text2, -1, "Klasy")
}
public PressedKlasy(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:Durid
* 2:Wizard
* 3:Khazar
* 4:Kowal
* 5:Monk
* 6:Worgen
* 7:Mefisto
* 0:Wstecz
*/
new lx[18]
g_haskit[id] = 0
switch (key) {
case 0: { // 1
player_class[id] = Druid
}
case 1: { // 2
player_class[id] = Wizard
}
case 2: { // 3
player_class[id] = Khazar
}
case 3: { // 4
player_class[id] = Kowal
}
case 4: { // 5
player_class[id] = Diablo
}
case 5: { // 6
player_class[id] = Monk
}
case 6: { // 7
player_class[id] = Worgen
}
case 7: { // 8
player_class[id] = Mefisto
}
case 9: { // 0
select_class(id,lx)
}
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
#5
Napisano 12.06.2010 11:19
Musisz przerobic kod aby zapytanie do sqla bylo tylko do klas anie do 9 i 0;]
#6
Napisano 12.06.2010 18:53
Musisz przerobic kod aby zapytanie do sqla bylo tylko do klas anie do 9 i 0;]
łatwiej powiedziec niz zrobic niestety ale nie jestem na tyle dobry w te klocki moze jakies wskazówki ??
Użytkownik Prowok@tor edytował ten post 12.06.2010 18:54
#7
Napisano 12.06.2010 21:34
LoadXP(id, player_class[id])usun na koncu menu klas i dodaj przed kazda klazda klasa
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych