Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nie zatrzymywanie się po skoku?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Zdzisiu

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.06.2010 18:51

Znalazłem jeden serwer bez autobh gdzie jak się skoczy to się postać automatycznie nie zatrzymuje ale może iść normalnie dalej (z prędkością 250 jak zawsze). Czy to zasługa pluginu? Skąd mogę wziąć coś takiego?
  • +
  • -
  • 0

#2 Lukasz5

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 280
Wszechwidzący

  • Postów:1 414
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:C: / WINDOWS
Offline

Napisano 09.06.2010 18:56

Google
  • +
  • -
  • 0

#3 Zdzisiu

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.06.2010 19:03

Jakbym nie umiał google użyć. Nie chodzi mi o autobh. Tam nie było autobh. Jak się trzymało spację to się nie skakało ale jak się skoczyło to się nie zatrzymywało jak na autobh - Jak to możliwe?
  • +
  • -
  • 0

#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 09.06.2010 23:20

To jest część AutoBHa, wyciąłem resztę
#include <amxmodx>
#include <engine>

public plugin_init() {
	register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza")
	register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)
}

public client_PreThink(id) {
	entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)		// Disable slow down after jumping
}

lub zwyczajnie ustaw cvar w oryginale:
bh_autojump 0

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych