@no dobra to może jakiś inny sposób na oznaczenie ninjy z własnego teamu ?
Użytkownik Joke edytował ten post 08.06.2010 19:30
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 08.06.2010 14:54
Użytkownik Joke edytował ten post 08.06.2010 19:30
Napisano 08.06.2010 20:49
Napisano 08.06.2010 21:05
Napisano 09.06.2010 14:06
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "TeamMate Ninja"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"
new giTeams[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_forward(FM_AddToFullPack, "fwAddToFullPack", 1);
set_task(3.0, "storeTeams", 2345,_,_, "b");
}
public fwAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet){
if(player){
if(ent != host && giTeams[ent] == giTeams[host] && get_es(es_handle, ES_RenderFx)==kRenderFxNone){
if(get_es(es_handle, ES_RenderAmt) < 255)
set_es(es_handle, ES_RenderFx, kRenderFxDistort);
set_es(es_handle, ES_RenderMode, kRenderTransAlpha);
set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255);
}
}
return FMRES_IGNORED;
}
public storeTeams(){
for(new i=1;i<33;i++)
giTeams[i] = (is_user_connected(i))?(_:cs_get_user_team(i)):-1;
}
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych