a jak jest 50 inteligencji to ile mniejwiecej zabierze?
08 czerwiec 2010 - 23:59:Np mam tak:
Float:dmg;
if(player_intelligence[id] < 200)
{
dmg = get_cvar_float("diablo_arrow") + player_intelligence[id] * get_cvar_float("diablo_arrow_multi");
}
if(player_intelligence[id] = 200)
{
dmg = 1000; //miliard
}
entity_set_float(Ent, EV_FL_dmg,dmg)
Może tak być?
Z moich obliczeń obrażenia będą takie:
diablo_arrow=120.0
int=100
diablo_arrow_multi=2.0
To tak:
120+100*2=320ale nie jestem pewien czy ma robić z kolejnością matematyczną to by było tak:
120+100*2=440To które jest dobre?
09 czerwiec 2010 - 13:05:A może być ten kod co dałem?
Użytkownik SoLiD edytował ten post 09.06.2010 00:00