Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Przeróbka COD MOD :)

Modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Knife

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:68
  • Lokalizacja:KrK
Offline

Napisano 06.06.2010 20:18

Witam serdecznie,

Przerobił by mi ktoś ,żeby klasa Rambo miała 130% szybkości.
  • +
  • -
  • 0

#2 fsd

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:54
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 07.06.2010 17:35

enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo };
new const zdrowie_klasy[] = { 0, 120, 140, 110, 120, 110, 100, 100, 110, 100, 130};
new const Float:szybkosc_klasy[] = {0.0, 1.2, 1.35, 0.8, 0.8, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.3 , 1.15};
new const pancerz_klasy[] = { 0, 100, 100, 100, 150, 100, 0, 100, 100, 0, 150};


To jest standardowe, nieprzerabiane. Jak widzisz u góry masz posegregowane w odpowiedniej kolejności wszystkie klasy. (w standardzie)

enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo };
new const zdrowie_klasy[] = { 0, 120, 140, 110, 120, 110, 100, 100, 110, 100, 130};

Zobacz pewną zależność, autor moda tak go napisał, dzięki czemu, co zaraz opiszę bez problemu będziesz mógł bawić się w modyfikowanie hp, szybkości i pancerza swoich klas.

Wartości u góry po enum (NONE = ... ) zaczynają się od 0 i są ustawione jedna za drugą.
new const zdrowie_klasy [] = ( ... ) tutaj w takiej samej kolejności jak u góry są ustawione także te postacie, w tej linijce ustawia się poziom hp danej klasy. Dla przykładu - Bierzemy Komandosa, standardowo jego hp wynosi 140. w enum ( NONE = ... ) jest na trzeciej pozycji, sprawa tak samo się ma poniżej w new const zdrowie_klasy [] = { ... }.

Ściągnij amxxstudio albo przez wordpada podejrzyj ten plik, te linijki w pliku .sma będziesz miał w wersach od 136 do 139.

enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo };
new const zdrowie_klasy[] = { 0, 120, 140, 110, 120, 110, 100, 100, 110, 100, 130};

Koniec teoretyki, teraz jak na przykładzie odnajdujesz linijkę (wers 138)
new const Float:szybkosc_klasy[] = {0.0, 1.2, 1.35, 0.8, 0.8, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.3 , 1.15};

zmieniasz na:
new const Float:szybkosc_klasy[] = {0.0, 1.2, 1.35, 0.8, 0.8, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.3 , 1.30};


Jakbyś nie dał rady, w załączniku dodaje gotowy plik, już skompilowany.

Pomogłem ? Daj + ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#3 Knife

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:68
  • Lokalizacja:KrK
Offline

Napisano 08.06.2010 13:11

Dzięki wielkie, ładnie to wytłumaczyłeś :D
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych