Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zabawa w Chowanego.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Koocur

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:29
Offline

Napisano 14.09.2008 14:04

Ściągnąłem stąd plugin do Zabawy w Chowanego
http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=65370
lecz nie mam pojęcia jak skonfigurować Cvar'y. Wszystko powklejałem gdzie trzeba, i kiedy włączam serwer to na pocz. jest 10s ze nie można się ruszyć CT i później jest normalnie, tylko na noże. A tt nie powinni móc chodzić.
  • +
  • -
  • 0

#2 olaf4all

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:167
  • GG:
  • Lokalizacja:Ciechanów
Offline

Napisano 14.09.2008 14:32

cos ci sie pomotalo CT szukaja a TT sie chowaja i przez czas na poczatku CT nie nie moga ruszyc poki czas sie nie skaczy dla TT (w tym czasie to CT sie nie moga ruszyc a TT sie chowaja) i i ajk CT szukaja to wtedy TT nie moga sie ruszyc
  • +
  • -
  • 0

#3 Koocur

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:29
Offline

Napisano 14.09.2008 14:57

cos ci sie pomotalo CT szukaja a TT sie chowaja i przez czas na poczatku CT nie nie moga ruszyc poki czas sie nie skaczy dla TT (w tym czasie to CT sie nie moga ruszyc a TT sie chowaja) i i ajk CT szukaja to wtedy TT nie moga sie ruszyc


No mam tak, tylko że na mapie po 10s nie robi się ciemno, i każdy może chodzic.
  • +
  • -
  • 0

#4 olaf4all

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:167
  • GG:
  • Lokalizacja:Ciechanów
Offline

Napisano 14.09.2008 15:11

no ok ciemno spoko.. po 10s troche weicej moglo by byc 25sek, O:) a chodza wszyscy?? CT i TT?
  • +
  • -
  • 0

#5 Koocur

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:29
Offline

Napisano 14.09.2008 15:20

Mogą wszyscy chodzić...

Wkleiłem te cvary do amxx.cfg

* hns_footsteps <0|1|2|3>
- remove footsteps for certain players
o 0=OFF
o 1=HIDERS
o 2=SEEKERS
o 3=ALL

* hns_money
- amount of money set for each player at all times
o 0=HIDE MONEY
o -1=DONT FORCE MONEY

* hns_nubslash
- amount of rounds to lose as a seeker before nubslash is enabled
o 0=DISABLE NUBSLASH

* hns_disablebuy <0|1>
- disables the use of buying guns
o 0=ENABLE BUYING
o 1=DISABLE BUYING

* hns_hiders_knife <0|1|2>
- determines if the hiding team gets a knife
- this is used to remove 240 maxspeed bug
- the knife attacks will be disabled
o 0=NO KNIFE
o 1=KNIFE, INVISIBLE
o 2=KNIFE, VISIBLE

* hns_hiders_grenades
- amount of HE grenades each hider gets

* hns_hiders_grenades_percent
- percentage as a hider to receive an HE grenade
- random for each grenade given
- percentage is a whole number 0-100, not a decimal

* hns_hiders_flashbangs
- amount of flashbangs each hider gets

* hns_hiders_flashbangs_percent
- percentage as a hider to receive a flashbang
- random for each flash given
- percentage is a whole number 0-100, not a decimal

* hns_hiders_smokegren
- amount of smokegrenades each hider gets

* hns_hiders_smokegren_percent
- percentage as a hider to receive a smoke grenade
- random for each grenade given
- percentage is a whole number 0-100, not a decimal

* hns_hiders_armor <0-100>
- amount of armor each hider gets

* hns_seekers_grenades
- amount of HE grenades each seeker gets

* hns_seekers_grenades_percent
- percentage as a seeker to receive an HE grenade
- random for each grenade given
- percentage is a whole number 0-100, not a decima

* hns_seekers_flashbangs
- amount of flashbangs each seeker gets

* hns_seekers_flashbangs_percent
- percentage as a seeker to receive a flashbang
- random for each flash given
- percentage is a whole number 0-100, not a decimal

* hns_seekers_smokegren
- amount of smokegrenades each seeker gets

* hns_seekers_smokegren_percent
- percentage as a seeker to receive a smoke grenade
- random for each grenade given
- percentage is a whole number 0-100, not a decimal

* hns_seekers_armor <0-100>
- amount of armor each seeker gets

* hns_hidetime
- time in seconds that hiders have to hide

* hns_timersounds <0|1>
- enables speech of numbers during hide timer
o 0=OFF
o 1=ON

* hns_noslowdown <0|1>
- enables no slow down when landing
o 0=OFF
o 1=ON

* hns_teamchange
- if ended is reached, the teams will switch
o 0=SWAP TEAMS WHEN SEEKERS WIN

* hns_disablekill <0|1>
- disables "kill" command in console
o 0=ENABLE COMMAND
o 1=DISABLE COMMAND

* hns_blindcolors
- colors and alpha of the blind color during hide timer
- alpha is the transparency (255 = full)
- you can set certain parts to be random by setting them as "rand"
- Example: "255 0 0 rand" will make a red screen with random transparency.
o RRR=RED RGB CODE
o GGG=GREEN RGB CODE
o BBB=BLUE RGB CODE
o AAA=ALPHA OF THE COLORS

* hns_hudcolors
- colors of hide timer
- you can set certain parts to be random by setting them as "rand"
- Example: "255 0 rand"
o RRR=RED RGB CODE
o GGG=GREEN RGB CODE
o BBB=BLUE RGB CODE

* hns_hiders_alivefrags
- gives to all surviving hiders when the round ends

* hns_lights
- the style of lighting for the maps
- use letters a - z
- a is darkest, z is brightest
- if you want normal, use m
- there is a 5 second delay when checking for the lighting

* hns_visiblecommands <0|1>
- should say commands like /hnshelp be displayed in chat?
o 0=HIDE
o 1=SHOW

* hns_chooseteam <0|1|2>
- should players allowed to change teams?
o 0=NO
o 1=YES
o 2=ONLY ADMINS

* hns_semiclip <0|1|2>
- enables semiclip
- semiclip is where players can walk through each other but still interact with other entities around the map
o 0=OFF
o 1=SEMICLIP PER TEAM
o 2=SEMICLIP FOR EVERYONE

* hns_semiclip_alpha <0-255>
- transparency of semiclipped players
o 0=TOTALLY INVISIBLE
o 255=TOTALLY VISIBLE

* hns_prefix
- prefix before messages from plugin
- Example: [HNS] Type /hnshelp for more information about HideNSeek.

* hns_gametype
- Name of the game for server lists
- Default server gametype for CS 1.6 is "Counter-Strike"
- For CS:S, it is "Counter-Strike:Source"
- Leaving this blank will result in: "HideNSeek "

* hns_removebreakables <0|1>
- Should breakables such as glass, vents, and bombsites be removed
o 0=KEEP
o 1=REMOVE

* hns_removedoors <0|1>
- Should doors be removed
o 0=KEEP
o 1=REMOVE

* hns_noflash <0|1|2>
- Disables flashbang effect for players
o 0=FLASH EVERYONE
o 1=DONT FLASH HIDERS
o 2=DONT FLASH SEEKERS

* hns_noboosting <0|1|2>
- Disables boosting for certain players
o 0=ENABLE BOOSTING FOR EVERYONE
o 1=DISABLE BOOSTING FOR TEAMMATES
o 2=DISABLE BOOSTING FOR EVERYONE

* hns_noboosting_punish <1|2|3>
- who should be punished for boosting
o 1=PERSON ON TOP
o 2=PERSON ON BOTTOM
o 3=BOTH PEOPLE

* hns_noboosting_damage
- Damage done to who is punished

* hns_noboosting_interval
- time (in seconds) between each punish for boosting

* hns_warmup_godmode <0|1>
- should godmode be enabled during warmup
o 0=OFF
o 1=ON

* hns_warmup_respawn <0|1>
- is respawn enabled during warmup
o 0=OFF
o 1=ON


Dobrze? Nic w nich nie zmieniałem.
  • +
  • -
  • 0

#6 olaf4all

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:167
  • GG:
  • Lokalizacja:Ciechanów
Offline

Napisano 14.09.2008 15:29

czlowieku ja na cvarach sie nie znam nich ktos ci inny powie ale cso mi mowi ze zle aa i jescze 1 nic nie widac czcionka to chyba 2 xP
  • +
  • -
  • 0

#7 zer0.

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 429
Wszechobecny

  • Postów:2 116
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kw
Offline

Napisano 14.09.2008 15:36

* hns_footsteps <0|1|2|3>

hns_footsteps 3

* hns_money

hns_money 0

* hns_disablebuy <0|1>


hns_disablebuy 0


// pozostalosc ustawiaj wg zastrzezen - z ang. chyba sobie poradzisz .
  • +
  • -
  • 0

#8 olaf4all

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:167
  • GG:
  • Lokalizacja:Ciechanów
Offline

Napisano 14.09.2008 15:42

watpie zeby sobie poradzil :P
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych