Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pytanie początkującego o set_hudmessageSzukałem, nie znalazłem = pytam


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 g_uteQ

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 04.06.2010 01:10

Który parametr funkcji set_hudmessage określa po jakim czasie wiadomość na hud'zie "zniknie"?

Dokumentacja amxx raczy nas bardzo pobieżnym opisem

set_hudmessage ( red=200, green=100, blue=0, Float:x=-1.0, Float:y=0.35, effects=0, Float:fxtime=6.0, Float:holdtime=12.0, Float:fadeintime=0.1, Float:fadeouttime=0.2, channel=4 )

Pierwsze trzy to kolory, nastepne dwie to współrzędne... Która wartość odpowiedzialna jest za znikanie napisu po odpowiednim czasie?
  • +
  • -
  • 0

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 04.06.2010 01:12

To: Float:holdtime=12.0

#3 g_uteQ

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 04.06.2010 01:56

Tak też podejrzewałem :/

A więc:

Co może być schrzanione, jeśli ta wartość jest ustawiona na "0.3" i nie znika w ogóle? :/

Konkretniej jest to Cod-Mod, linijka wygląda tak:
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
Informacja o klasie/poziomie/doświadczeniu utrzymuje się całą mapę i strasznie przeszkadza.

PS Karmę dam jak mi się załaduje :)
  • +
  • -
  • 0

#4 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 04.06.2010 12:47

a nie lepiej tak

set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 6.0, 3.0)


:D

#5 g_uteQ

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 04.06.2010 13:08

Hmm, i jaka to różnica?

Zmieniłeś fxtime - za co to jest odpowiedzialne?

I zwiększyłeś ten "holdtime" - więc powinno trwać jeszcze dłużej... (ale teraz trwa ciągle, więc...

Wytłumaczysz?
  • +
  • -
  • 0

#6 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 04.06.2010 13:29

Wyrzuciłem ci zbędne floaty


set_hudmessage ( red=200, green=100, blue=0, Float:x=-1.0, Float:y=0.35, effects=0, Float:holdtime=12.0)


testnij sobie


set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 3.0)


#7 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 04.06.2010 13:38

bo w codzie co 0.3s jest odswiezana ta wiadomosc poszukaj sobie taska (set_task) w ktorym drugim parametrem(tym w "") bedzie nazwa funkcji w ktorej masz ta hudmsg
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#8 g_uteQ

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 04.06.2010 15:46

Ok, rozumiem już mechanizm działania :)

set_task(3.0, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

wywołuję funkcję PokazInformacje, która wyświetla tę nieszczęsny hud_message:

set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);

Czyli co 3 sekundy pokazuje się message, który wyświetla się przez 0,3 minuty... Więc widać go non-stop.

A więc (pytanie):
Co zrobić, żeby message wyświetlał się TYLKO RAZ, na początku każdej rundy, i znikał po 15 sekundach?
  • +
  • -
  • 0

#9 Harsay

    Harsayus pospolitus

  • Użytkownik

Reputacja: 88
Zaawansowany

  • Postów:274
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 04.06.2010 16:13




public plugin_init {

	register_logevent("poczatek", 2, "1=Round_Start")

}



public poczatek(id) {

set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 15.0)

show_hudmessage(id, "Start rundy!")

}




  • +
  • -
  • 0

#10 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 04.06.2010 16:41

jak juz cos to
public plugin_init {
	register_logevent("poczatek", 2, "1=Round_Start")
}

public poczatek() {
set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 15.0)
show_hudmessage(0, "Start rundy!")
}


uzywajac logevent nie masz nigdy parametru ID a nawet jak dasz to i tak bedzie 0 wiec moze twoje by nawet dzialalo ale na wszystkich xK
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#11 fsd

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:54
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 08.06.2010 22:30

Ja na koniec dodam KLIKNIJ.

Tutaj masz kompletny poradnik, co gdzie i jak z wiadomości na hud ;)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych