Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak zrobic to?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 adi92

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:159
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Belchatow
Offline

Napisano 03.06.2010 21:29

Jak zrobic bo mam najonowsze diablo 5.9l

1. Jak zrobic zeby wszystkie staty zrecznosc sila zwinnosc inteligencja dalo sie wbijac do max 150?
2. Jak zrobic zeby item sie nie konczyl jak sie go zdobedzie
3. I jak naprawic zbugowana kusze u lowcy tzn jak ja wybieram i chce z niej strzelic to jest dzwiek machania nozem i nie leci z niej pocisk


Jak ktos pomoze dam mu 10 plusow

#2 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 03.06.2010 22:48

1.

public skill_menu(id, key) 
{ 
	switch(key) 
	{ 
		case 0: 
		{	
			if (player_intelligence[id]<150){
				player_point[id]-=1
				player_intelligence[id]+=1
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")
			
		}
		case 1: 
		{	
			if (player_strength[id]<150){
				player_point[id]-=1	
				player_strength[id]+=1
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
		}
		case 2: 
		{	
			if (player_agility[id]<150){
				player_point[id]-=1
				player_agility[id]+=1
				player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")
			
		}
		case 3: 
		{	
			if (player_dextery[id]<150){
				player_point[id]-=1
				player_dextery[id]+=1
				set_speedchange(id)
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")
		}
	}
	
	if (player_point[id] > 0) 
		skilltree(id)
	
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

2. Ustaw cvar z durability na 0
3. Kusza raczej strzela tylko trzeba chwile poczzekac. Nie strzela jednego belta po drugim tylko jest opoznienie.
  • +
  • -
  • 1

#3 adi92

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:159
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Belchatow
Offline

Napisano 03.06.2010 23:14

ale ta kusza w ogóle nie strzela pociskow nawet jak czekam tylko jest dzwiek machania nozem

04 czerwiec 2010 - 00:14:
oo i jak zrobic zeby mozna bylo wbic max 401 lvl? mam diablo 5.9l

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.06.2010 23:23

[url=http://amxx.pl/generate-exp-table-t21617.html]Generate Exp Table - Nieoficjalny polski support AMX Mod X[/url]
  • +
  • -
  • 0

#5 adi92

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:159
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Belchatow
Offline

Napisano 04.06.2010 07:19

co to generate exp tabele? proszę mi napisac co do odpowiednijego punktu

np 1. i bleb le lble

#6 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 04.06.2010 07:25

3.
Ustaw cvary.

diablo_arrow "1200"
diablo_arrow_multi "2.0"
diablo_arrow_speed "1500"

2.
Jak masz item np.
		case 63:
{
player_item_name[id] = "Mnich ring"
player_item_id[id] = rannum
player_b_grenade[id] = random_num(1,4)
player_b_heal[id] = random_num(20,35)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot : %s :: Masz szanse na natychmiastowe zabicie z HE. Twoje hp bedzie sie regenerowac co 5 sekund oraz mozesz polozyc leczacy totem na 7 sekund",player_item_name[id])
}

to dodajesz do tego item_durability[id] = xxx
czyli np.
		case 63:
{
player_item_name[id] = "Mnich ring"
player_item_id[id] = rannum
player_b_grenade[id] = random_num(1,4)
player_b_heal[id] = random_num(20,35)
item_durability[id] = 2000
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot : %s :: Masz szanse na natychmiastowe zabicie z HE. Twoje hp bedzie sie regenerowac co 5 sekund oraz mozesz polozyc leczacy totem na 7 sekund",player_item_name[id])
}

Użytkownik Krejzol edytował ten post 04.06.2010 07:28

  • +
  • -
  • 0

#7 Mesh

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 04.06.2010 07:39

if((bowdelay[id] + 4.25 - float(player_intelligence[id]/25))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)

jak masz ta linijke to ustawiasz predkosc mysle ze chciales usunac spam i zle zrobiles ;/

im wieksze libczy wpiszesz tym wolniej strzela 4.25 /25

mysle ze pomoglem

Użytkownik Mesh edytował ten post 04.06.2010 07:39


#8 adi92

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:159
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Belchatow
Offline

Napisano 04.06.2010 07:41

do kazdego itemu tak? wpisywac...?

#9 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 04.06.2010 07:46

Jeśli chcesz do wszystkich to znajdź linijkę;
	item_durability[id] = 250

I zamień te 250
na taką wytrzymałość ile chcesz.
  • +
  • -
  • 0

#10 adi92

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:159
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Belchatow
Offline

Napisano 04.06.2010 07:48

ok to np na 9999? :D a i jak kompiluje to sma juz co pozmienialem sa takie bledy:

Your plugin failed to compile! Read the errors below:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

/home/groups/amxmodx/tmp3/php4IE3QE.sma(581) : error 017: undefined symbol "_create_ThinkBot"
/home/groups/amxmodx/tmp3/php4IE3QE.sma(871) : error 017: undefined symbol "SubtractStats"
/home/groups/amxmodx/tmp3/php4IE3QE.sma(872) : error 017: undefined symbol "SubtractRing"
/home/groups/amxmodx/tmp3/php4IE3QE.sma(874) : error 017: undefined symbol "BoostStats"
/home/groups/amxmodx/tmp3/php4IE3QE.sma(875) : error 017: undefined symbol "BoostRing"
/home/groups/amxmodx/tmp3/php4IE3QE.sma(1108) : error 017: undefined symbol "select_class_query"
/home/groups/amxmodx/tmp3/php4IE3QE.sma(1122) : error 017: undefined symbol "BoostRing"
/home/groups/amxmodx/tmp3/php4IE3QE.sma(1123) : error 017: undefined symbol "BoostStats"
/home/groups/amxmodx/tmp3/php4IE3QE.sma(1126) : error 017: undefined symbol "set_speedchange"
/home/groups/amxmodx/tmp3/php4IE3QE.sma(1153) : error 017: undefined symbol "count_jumps"
/home/groups/amxmodx/tmp3/php4IE3QE.sma(1154) : error 017: undefined symbol "give_knife"
/home/groups/amxmodx/tmp3/php4IE3QE.sma(1167) : error 017: undefined symbol "set_renderchange"
/home/groups/amxmodx/tmp3/php4IE3QE.sma(1170) : error 017: undefined symbol "changeskin"
/home/groups/amxmodx/tmp3/php4IE3QE.sma(1174) : error 017: undefined symbol "kill_all_entity"
/home/groups/amxmodx/tmp3/php4IE3QE.sma(1176) : error 017: undefined symbol "Bot_Setup"
/home/groups/amxmodx/tmp3/php4IE3QE.sma(1178) : error 017: undefined symbol "check_class"
/home/groups/amxmodx/tmp3/php4IE3QE.sma(1303) : error 017: undefined symbol "set_gravitychange"
/home/groups/amxmodx/tmp3/php4IE3QE.sma(1304) : error 017: undefined symbol "set_speedchange"
/home/groups/amxmodx/tmp3/php4IE3QE.sma(1305) : error 017: undefined symbol "set_renderchange"
/home/groups/amxmodx/tmp3/php4IE3QE.sma(1310) : error 017: undefined symbol "write_hud"
/home/groups/amxmodx/tmp3/php4IE3QE.sma(1321) : error 017: undefined symbol "change_health"
/home/groups/amxmodx/tmp3/php4IE3QE.sma(1330) : error 017: undefined symbol "SubtractStats"
/home/groups/amxmodx/tmp3/php4IE3QE.sma(1331) : error 017: undefined symbol "SubtractRing"
/home/groups/amxmodx/tmp3/php4IE3QE.sma(1334) : error 017: undefined symbol "BoostStats"
/home/groups/amxmodx/tmp3/php4IE3QE.sma(1335) : error 017: undefined symbol "BoostRing"
/home/groups/amxmodx/tmp3/php4IE3QE.sma(1354) : error 017: undefined symbol "select_class_query"

Compilation aborted.
26 Errors.



#11 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 04.06.2010 07:51

Gdzieś klamry nie zamknołeś.
  • +
  • -
  • 0

#12 adi92

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:159
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Belchatow
Offline

Napisano 04.06.2010 08:04

hmm tylko gdzie?

#13 Gość_deLL_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 04.06.2010 08:08

Sprawdź tym: Sprawdzanie liczby klamer w funkcjach - Nieoficjalny polski support AMX Mod X




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych