Moje pytanie to:
1. Czy istnieje event odpowiadający za rzucenie granatu?
2. Jak można podmienić dźwięk np. Terrorist win na inny?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Czy istnieje...
Temat rozp. Harsay, 03.06.2010 21:23
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 03.06.2010 21:23
#2
Napisano 03.06.2010 21:35
csx.inc
index - gracz
greindex - granat
wid - CSW_HEGRENADE, CSW_FLASHBANG lub CSW_SMOKEGRENADE
TerroristWin
forward grenade_throw( index,greindex,wId );i jakoś tak:
index - gracz
greindex - granat
wid - CSW_HEGRENADE, CSW_FLASHBANG lub CSW_SMOKEGRENADE
TerroristWin
register_event( "SendAudio", "eventTerroristWin" , "a", "2&%!MRAD_terwin" );puść w tym evencie nowy dźwięk
#3
Napisano 03.06.2010 21:41
forward grenade_throw( index,greindex,wId );
Możesz to mi wyjaśnić jak to użyć? Akurat w dokumentacji tego nie ma. Przyda się najprostrzy przykład.
2. Dzięki
#4
Napisano 03.06.2010 21:53
spoko, np. tak:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <csx> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "R3X" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) } public grenade_throw(id, ent, wid){ if(get_user_team(id) == 1 && wid == CSW_FLASHBANG){ client_print(0, print_chat, "Terrorysta rzucil flasha"); } }
#5
Napisano 03.06.2010 21:54
I bardzo tobie dziękuję no i 2 plusy na plusie masz
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych