Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Modele Pev


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 METALOWIEC

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:138
  • GG:
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 02.06.2010 21:16

Do prywatnego użytku zedytowałem CoD:MW mod,
Ale mam problem z podmianą modeli dla klasy.
Używam
set_pev(id,pev_viewmodel2,VIEW_MODEL_BOW);
Ale przy zmianie broni model znika :/
Jakiej funkcji użyć aby modele nie znikały, oraz jak zrobić to, aby klasy nie dostawały broni startowej tj USP, Glock?
  • +
  • -
  • 0

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 02.06.2010 22:04

skoro model znika przy zmianie broni to go również wtedy zmieniaj ;)
  • +
  • -
  • 1

#3 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 03.06.2010 11:17

oraz jak zrobić to, aby klasy nie dostawały broni startowej tj USP, Glock?


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "NoStartWeapons"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"

new bool:gbTouched[33];


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_usp", "fwTouch");
RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_glock18", "fwTouch");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn");
}
public fwTouch(ent, id){
if(!is_user_alive(id))
return HAM_IGNORED;
new szClass[32];
pev(ent, pev_classname, szClass, 31);

new iTeam;
// glock
if(szClass[7] == 'g'){
iTeam = 1;
}
//usp
else{
iTeam = 2;
}
if(_:cs_get_user_team(id) == iTeam && !gbTouched[id]){
gbTouched[id] = true;
engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent);
return HAM_SUPERCEDE;
}
return HAM_IGNORED;
}
public fwSpawn(id){
gbTouched[id] = false;
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych