Ale mam problem z podmianą modeli dla klasy.
Używam
set_pev(id,pev_viewmodel2,VIEW_MODEL_BOW);Ale przy zmianie broni model znika
Jakiej funkcji użyć aby modele nie znikały, oraz jak zrobić to, aby klasy nie dostawały broni startowej tj USP, Glock?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 02.06.2010 21:16
set_pev(id,pev_viewmodel2,VIEW_MODEL_BOW);Ale przy zmianie broni model znika
Napisano 02.06.2010 22:04
Napisano 03.06.2010 11:17
oraz jak zrobić to, aby klasy nie dostawały broni startowej tj USP, Glock?
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "NoStartWeapons"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"
new bool:gbTouched[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_usp", "fwTouch");
RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_glock18", "fwTouch");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn");
}
public fwTouch(ent, id){
if(!is_user_alive(id))
return HAM_IGNORED;
new szClass[32];
pev(ent, pev_classname, szClass, 31);
new iTeam;
// glock
if(szClass[7] == 'g'){
iTeam = 1;
}
//usp
else{
iTeam = 2;
}
if(_:cs_get_user_team(id) == iTeam && !gbTouched[id]){
gbTouched[id] = true;
engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent);
return HAM_SUPERCEDE;
}
return HAM_IGNORED;
}
public fwSpawn(id){
gbTouched[id] = false;
}
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych