Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Item Auto BH i No Recoil
#1
Napisano 02.06.2010 13:34
#2
Napisano 02.06.2010 13:45
Co do BH, to ja sobie wyciągnąłem z funkcji pluginu Auto BH.
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 02.06.2010 13:54
#3
Napisano 02.06.2010 14:21
#4
Napisano 02.06.2010 14:25
#5
Napisano 02.06.2010 15:59
new player_b_autobh[33] = 1
To:
player_b_autobh[id] = 0
To:
} if (player_b_autobh[id] > 0) { num_to_str(player_b_knife[id],TempSkill,10) add(itemEffect,199,"Mozesz uzywac auto bunny hop'a") }
I to:
} case 92: { player_item_name[id] = "Auto BH" player_item_id[id] = rannum player_b_explode[id] = 1 show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Mozesz robic Auto Bunny Hop'a",player_item_name[id],player_b_autobh[id]) }
I co mam dalej robić?
#6
Napisano 02.06.2010 16:08
To:
}
if (player_b_autobh[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_knife[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Mozesz uzywac auto bunny hop'a")
}
czemu tu jest
num_to_str(player_b_knife[id],TempSkill,10)a nie
num_to_str(player_b_autobh[id],TempSkill,10)]
?
#7
Napisano 02.06.2010 16:14
#8
Napisano 02.06.2010 16:17
#9
Napisano 02.06.2010 16:21
02 czerwiec 2010 - 17:48:
Pomoze ktos
02 czerwiec 2010 - 17:59:
pomoze ktos
#10
Napisano 02.06.2010 17:19
new auto_bh[33]
public reset_item_skills(id):
auto_bh[id] = 0public iteminfo(id):
if (auto_bh[id] > 0) { add(itemEffect,199,"Posiadasz auto BunnyHopa.<br>") }
Robisz item:
case XX: { player_item_name[id] = "Wspomagacz BH" player_item_id[id] = rannum auto_bh[id] = 1 show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Posiadasz auto BH.",player_item_name[id]) }
Gdzieś do #define:
#define FL_WATERJUMP (1<<11) #define FL_ONGROUND (1<<9)
I w public client_PreThink(id):
if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2 && auto_bh[id] > 0) { new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags) if (flags & FL_WATERJUMP) return PLUGIN_CONTINUE if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 ) return PLUGIN_CONTINUE if ( !(flags & FL_ONGROUND) ) return PLUGIN_CONTINUE new Float:velocity[3] entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) velocity[2] += 250.0 entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) }
I powinno pójść.
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 02.06.2010 17:20
#11
Napisano 02.06.2010 17:22
03 czerwiec 2010 - 16:23:
Sorry że pytam ale nie mogę znaleźć tego public client_PreThink(id)
Jest tylko public hook_prethink(id)
#12
Napisano 03.06.2010 15:33
#13
Napisano 03.06.2010 17:16
#14
Napisano 03.06.2010 18:03
Wywal temten kod co podał Screeeaam. Tamtejszy co zaczynałeś to było dobre.
Przed:
//USE Button actives USEMAGIC
Dodaj:
if(pev(id, pev_flags) & FL_ONGROUND && player_b_autobh[id] && button2 & IN_JUMP)
{
new fVelocity[3]
pev(id, pev_velocity, fVelocity)
fVelocity[2] += 250.0
set_pev(id, pev_velocity, fVelocity)
}
I nie ma mowy żeby nie działało ...
Użytkownik Owner123 edytował ten post 03.06.2010 18:05
#15
Napisano 03.06.2010 18:18
Ehh...
Wywal temten kod co podał Screeeaam. Tamtejszy co zaczynałeś to było dobre.
Przed://USE Button actives USEMAGIC
Dodaj:if(pev(id, pev_flags) & FL_ONGROUND && player_b_autobh[id] && button2 & IN_JUMP)
{
new fVelocity[3]
pev(id, pev_velocity, fVelocity)
fVelocity[2] += 250.0
set_pev(id, pev_velocity, fVelocity)
}
I nie ma mowy żeby nie działało ...
Lecz mój sposób także działa, ponieważ mam identycznie na serwerze.
Po prostu niektóre osoby nie umieją Ctrl+C, Ctrl+V.
#16
Napisano 03.06.2010 19:47
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych