Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

częste crashe serweraPokemod


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Tiger_pl

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:161
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.05.2010 15:03

Coś mi się zwalił z deka Pokemod bo co jakiś czas (dość często ) serwer crashuje.
Logi z serwera podaje bo nie bardzo wiem właśnie o co w tym problemie chodzi.
L 05/30/2010 - 12:50:15: Start of error session.
L 05/30/2010 - 12:50:15: Info (map "de_nuke") (file "addons/amxmodx/logs/error_20100530.log")
L 05/30/2010 - 12:50:15: replace() buffer not big enough (129>=127)
L 05/30/2010 - 12:50:15: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "statsx.amxx")
L 05/30/2010 - 12:50:15: [AMXX] Run time error 10: native error (native "replace")
L 05/30/2010 - 12:50:15: [AMXX]	[0] 22319.attach::client_color (line 259)
L 05/30/2010 - 12:50:15: [AMXX]	[1] 22319.attach::cmdHp (line 1048)
L 05/30/2010 - 12:50:21: replace() buffer not big enough (129>=127)
L 05/30/2010 - 12:50:21: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "statsx.amxx")
L 05/30/2010 - 12:50:21: [AMXX] Run time error 10: native error (native "replace")
L 05/30/2010 - 12:50:21: [AMXX]	[0] 22319.attach::client_color (line 259)
L 05/30/2010 - 12:50:21: [AMXX]	[1] 22319.attach::cmdHp (line 1048)
L 05/30/2010 - 14:14:31: Start of error session.
L 05/30/2010 - 14:14:31: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20100530.log")
L 05/30/2010 - 14:14:31: replace() buffer not big enough (132>=127)
L 05/30/2010 - 14:14:31: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "statsx.amxx")
L 05/30/2010 - 14:14:31: [AMXX] Run time error 10: native error (native "replace")
L 05/30/2010 - 14:14:31: [AMXX]	[0] 22319.attach::client_color (line 259)
L 05/30/2010 - 14:14:31: [AMXX]	[1] 22319.attach::cmdHp (line 1048)

podaje też jakie moduły mam właczone bo coś chyba wydaje mi się ,że ma tu wspólnego
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;; SQL Modules usually need to be enabled manually ;;
;; You can have any number on at a time. Use 	;;
;; amx_sql_type in sql.cfg to specify the default ;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

mysql
sqlite

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;; Put third party modules below here. 	;;
;; You can just list their names, without the _amxx ;;
;; or file extension. 	;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;



;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;; These modules will be auto-detected and loaded ;;
;; as needed. You do not need tofun
;; enable them here ;;
;; unless you have problems. 	;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

fun
engine
fakemeta
;geoip
sockets
;regex
;nvault
cstrike
csx
;hamsandwich

Użytkownik Tiger_pl edytował ten post 30.05.2010 15:10


#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 30.05.2010 19:12

Wgraj sobie na nowo plugin statsx.amxx

#3 Tiger_pl

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:161
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.05.2010 23:27

Tak wlasnie zrobilem no ale nie wiele pomogło choć ...zniknęły w/w blędy .
Rozwiązałem problem przypadkowo .
Pokemon Ditto jest przewaźnie winowajcą crashy na serwerach i trzeba bardzo dokladnie przetestować mapy ,ktore się wrzuca na tego Moda .
na mapie :
cs_1337city_assault
przy tym otworze ,przy hostach włąsnie uzywając skilla ditto serwer crashowal...
Może wlaśnie najpierw trzeba zawsze dokladnie mapki przetestować używając ditto a pozniej dopiero szukać przyczyn crashy ,które na Pokemodach b.często się zdaazja
Można zamknąć.
+




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych