Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pytanie.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 30.05.2010 10:13

Witam. Chce zrobić tak, że gdy ktoś zginie i obserwuje kogoś (jak normalnie w prawym dolnym rogu nick, level, klasa itp.) To pod klasą jest ilość życia.
Zrobiłem tak:
				set_hudmessage(255, 255, 255, 0.78, 0.65, 0, 6.0, 3.0)
format(Msg,511,"Nick: %s^nPoziom: %i^nKlasa: %s^nZycie: %i^nPrzedmiot: %s^nInteligencja: %i^nZycie: %i^nKondycja: %i^nWytrzymalosc: %i",pname,player_lvl[index],Race[player_class[index]],get_user_health(id),player_item_name[index], player_intelligence[index],player_strength[index], player_dextery[index], player_agility[index])
show_hudmessage(id, Msg)

Ale gdy tak posiadam to pokazuje mi cały czas; zycie: 1
  • +
  • -
  • 0

#2 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 30.05.2010 12:58

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.78, 0.65, 0, 6.0, 3.0)

                                format(Msg,511,"Nick: %s^nPoziom: %i^nKlasa: %s^nZycie: %i^nPrzedmiot: %s^nInteligencja: %i^nZycie: %i^nKondycja: %i^nWytrzymalosc: %i",pname,player_lvl[index],Race[player_class[index]],get_user_health(index),player_item_name[index], player_intelligence[index],player_strength[index], player_dextery[index], player_agility[index])         

                                show_hudmessage(id, Msg)





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych