Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Nowy Plugin

Plungin czy bedzie dzialal?

Nowy Plugin

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 aQeR

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:93
  • Lokalizacja:. . .
Offline

Napisano 29.05.2010 19:16

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Vip_guns"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "aQeR"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("\bronie", "menu")

}

public menu(id)
{
if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_Z)

new menu = menu_create("Bronie Vip", "wybieranie")

menu_additem(menu, "AK47 + Deagle + He", "1", ADMIN_LEVEL_Z)
menu_additem(menu, "M4A1 + Deagle + He", "2", ADMIN_LEVEL_Z)
menu_additem(menu, "AWP + Deagle + He", "3" , ADMIN_LEVEL_Z)

menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)


menu_display(id, menu, if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_Z))

}

public wybieranie(id, menu, item)
{

if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)

// dodaje wybor pod klawisze
new key = str_to_num(data)

// teraz ustawiamy co ma wykonywac itp kazdy klawisz
switch(key)
{
case 1:{
client_print(id, print_chat, "Wzioles Ak47 + Deagle + He")
give_item(id, "weapon_ak47")
give_item(id, "weapon_deagle")
give_item(id, "weapon_hegrenade")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

case 2:{
client_print(id, print_chat, "Wzioles M4a1 + Deagle + He")
give_item(id, "weapon_m4a1")
give_item(id, "weapon_deagle")
give_item(id, "weapon_hegrenade")

return PLUGIN_CONTINUE
}

case 3:{
client_print(id, print_chat, "Wzioles Awp + Deagle + He")
give_item(id, "weapon_awp")
give_item(id, "weapon_deagle")
give_item(id, "weapon_hegrenade")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}


Ma robić :

Nowa flaga
Vip może tylko kliknąć w bronie
Vip dostaje bronie za free

Czy to będzie działać jak powinno?

Użytkownik aQeR edytował ten post 29.05.2010 19:16

  • +
  • -
  • 0

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 29.05.2010 19:48

uu widzę że utworzyłeś nową flage w AMX'sie xD ADMIN_LEVEL_Z xD nie ma czegoś takiego ^^ zmieniłem ci na ADMIN_LEVEL_A czyli flaga m :]

troche pozmieniałem bo na bazglowałeś że hoho ;]


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>

#define PLUGIN "Vip_guns"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "aQeR"

///////////////////////
///Edit: [H]ARDBO[T]///
///////////////////////

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /bronie", "menu_info")

}

public menu_info(id)
{
if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A)
{
new menu = menu_create("Bronie Vip", "wybieranie")

menu_additem(menu, "AK47 + Deagle + He", "1")
menu_additem(menu, "M4A1 + Deagle + He", "2")
menu_additem(menu, "AWP + Deagle + He", "3")

menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)

menu_display(id, menu, 0)
}
}

public wybieranie(id, menu, item)
{

if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)

// dodaje wybor pod klawisze
new key = str_to_num(data)

// teraz ustawiamy co ma wykonywac itp kazdy klawisz
switch(key)
{
case 1:
{
client_print(id, print_center, "Wzioles Ak47 + Deagle + He")
give_item(id,"weapon_ak47")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
give_item(id, "weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 50)
give_item(id, "weapon_hegrenade")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

case 2:
{
client_print(id, print_center, "Wzioles M4a1 + Deagle + He")
give_item(id,"weapon_m4a1")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
give_item(id, "weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 50)
give_item(id, "weapon_hegrenade")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_CONTINUE
}

case 3:
{
client_print(id, print_center, "Wzioles Awp + Deagle + He")
give_item(id,"weapon_awp")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30)
give_item(id, "weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 50)
give_item(id, "weapon_hegrenade")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}


#3 aQeR

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:93
  • Lokalizacja:. . .
Offline

Napisano 29.05.2010 20:31

Thx

+ Reputacja
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych