Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

3 pytanka.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 29.05.2010 16:05

Mam kilka pytań.

1. Jak zrobić, że gdy ktoś strzela, to przeciwnikowi trzęsie się ekran?
2. Jak zrobić, że jak ktoś strzela, to przeciwnika oślepia jak Flesh?
3. Jak zrobić, aby klasa mogła mieć3 He Granaty?

#2 Hkn

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:33
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Pawlowice
Offline

Napisano 29.05.2010 21:11

2.Mysle Ze o To Chodzi .

w

/////////////// bow ////////////////////


dodaj:


if(player_class[id] == TwojaKlasa)
{
player_b_blind[id] = random_num(1,1)
}

  • +
  • -
  • 0

#3 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 29.05.2010 21:28

ale on chce zeby na bialo o slepialo skoro jak flesh... jakby chcial na zolto to wie jak bo nie jest poczatkujacy:E
  • +
  • -
  • 0

#4 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 29.05.2010 22:23

2.Mysle Ze o To Chodzi .

w


/////////////// bow ////////////////////


dodaj:


if(player_class[id] == TwojaKlasa)
{
player_b_blind[id] = random_num(1,1)
}


Tak jak napisał SzukamProDM, tak jak opisałeś, to mam i nie w PreThinku, tylko funkcje osobną, a ja chce na flash. -.-


Już chyba wiem, zmienie z:

public add_bonus_blind(id,attacker_id,weapon,damage)
{
	if (player_b_blind[attacker_id] > 0 && weapon != 4)
	{
		if (random_num(1,player_b_blind[attacker_id]) == 1) Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230)		
	}

na :
public add_bonus_blind(id,attacker_id,weapon,damage)
{
	if (player_b_blind[attacker_id] > 0 && weapon != 4)
	{
		if (random_num(1,player_b_blind[attacker_id]) == 1) Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,0,0,0,230)		
	}

Wtedy powinno wyjść białe. Racja? Znaczy się osobną funkcję zrobię, ale jak zrobić, aby odbierało co X sekund Y HP?

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 29.05.2010 22:27


#5 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 29.05.2010 23:44

Do pierwszych 2 pytan poszukaj pluginu damage and death effect , gdy obrywasz trzesie sie celownik, dodatkowo masz efekt czerwieni lub inny kolor ekranu, gdy umrzesz mozesz miec efekt przejscia w czerwien lub inny kolor.
  • +
  • -
  • 0

#6 Gość_deLL_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 30.05.2010 08:41

1. Jak zrobić, że gdy ktoś strzela, to przeciwnikowi trzęsie się ekran?
2. Jak zrobić, że jak ktoś strzela, to przeciwnika oślepia jak Flesh?


Żywcem z ZK.. Bazuj na message`ach. R3X o tym pisał tutka.

#7 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 30.05.2010 09:56

Co do 1. to może można by było jakimś cudem wyciągnąć z mocy archów itd. ? Bo jak bijesz z nich to ziomkowi się trzęsie ekran...
  • +
  • -
  • 0

#8 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 30.05.2010 12:47

Chyba sobie poradziłem, teraz jak zrobić, aby były 2 granaty?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych