Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Anty awp 1/1 ?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 29.05.2010 12:20

Witam mam pewien problem...dodałem:
new player_b_antyawp[33] = 1

player_b_antyawp[id] = 0

public add_bonus_awpdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_sniper[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_AWP)
{

if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if (random_num(1, player_b_antyawp[id]) == 1)
        return PLUGIN_HANDLED

if (random_num(1,player_b_sniper[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"awp")

}

return PLUGIN_HANDLED
}

Chciałem zrobić antyawp ale chyba robię coś źle nie wiem co bo teraz 1/1 z awp nie działa ^^
  • +
  • -
  • 0

#2 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 29.05.2010 14:30

/* ==================================================================================================== */



public add_bonus_awpmasterdamage(attacker_id,id,weapon)

{

	if (player_b_awpmaster[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_AWP)

	{

		

		if (!is_user_alive(id) || (player_b_antyawp[id] > 0))

			return PLUGIN_HANDLED

		

		if (random_num(1,player_b_awpmaster[attacker_id]) == 1)

			UTIL_Kill(attacker_id,id,"awp")

		

	}

	

	return PLUGIN_HANDLED

}

/* ==================================================================================================== */

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 29.05.2010 14:31


#3 KariiO

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 29.05.2010 15:58

Thx
Można zamknąć...
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych