Witam. Mam pytania :
1. Jaka funkcja odpowiada rangom w BF2 ?
2. Jaka funkcja odpowiada apteczkom w Codzie? (zmienna itp.)
3. Jaka funkcja odpowiada rakietom w Codzie ? (zmienna itp.)
Pozdrawiam
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Multimody pytania :/
Temat rozp.
false
, 27.05.2010 21:32
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 27.05.2010 21:32
#2
Napisano 27.05.2010 21:52
Co do aptek i rakiety to łatwo to zauważyć:
// Do apteczki
public StworzApteczke(id)
{
if (!ilosc_apteczek_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Masz tylko 2 apteczki na runde!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(inteligencja_gracza[id] < 1)
client_print(id, print_center, "Aby wzmocnic apteczke, zwieksz inteligencje!");
ilosc_apteczek_gracza[id]--;
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "Apteczka");
entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);
entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 ) ;
drop_to_floor(ent);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
// do rakiety
public StworzRakiete(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykrzystales juz wszystkie rakiety!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (is_user_alive(id))
{
if(inteligencja_gracza[id] < 1)
client_print(id, print_center, "Aby wzmocnic rakiete, zwieksz inteligencje!");
poprzednia_rakieta_gracza[id] = get_gametime();
ilosc_rakiet_gracza[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
new Ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "Rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
vAngle[0] *= -1.0;
entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#3
Napisano 28.05.2010 18:11
ale to są całe funkcje ? mi chodzi ze zmiennymi, modelami, i dzwiekami do rakiety chciałbym wszystko co jest potrzebne gdy chciałbym usunąć ją z coda.
#4
Napisano 28.05.2010 20:48
Łapaj tutaj bez funkcji rakiety:
#5
Napisano 29.05.2010 19:15
Łapaj tutaj bez funkcji rakiety:
A jakbym chciał teraz dodać to to co podales wyzej i co jeszcze ?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych