Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z dzwiekami pluginy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 cyber2hot

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:58
Offline

Napisano 10.09.2008 18:09

admin_check.amxx ; sprawda admina
rr.amxx ; restart round i nozowka
c4timer.amxx ; czas pokazujacy do wybuchu bomby
spawnprotection.amxx ; ochrona przy starcie
ultimate_sounds.amxx ; dzwieki typu headshot
amx_gore_ultimate.amxx ; duzo krwi
dib3.amxx ; linia strzalu
roundsound.amxx ; dzwieki co runde
lastmanbets.amxx ; glosowanie
backweapons.amxx ; bron na plecach
advanced_slowmo.amxx ; wolne upadanie
;amx_buyc4.amxx ; kupowanie bomby
fenmaster.amxx ; wozek widlowy
sillyc4.amxx ; przyklejanie bomby
no_reconnect.amxx ; zakaz reconnecta
map_spawns_editor.amxx ; edytuje spawny
allow_round_finish.amxx ; ostatnia, runda nawet jak sie skonczy czas mapy
weaponicon.amxx ; ikonka broni
afkbomb.amxx ; wyrzuca pake po 20sekundach
amx_heal.amxx ; admin leczy typa
ad_manager.amxx ; reklama w seju
admin_screen2.amxx ; robi screena typowi, i zapisuje na jego dysku
weapons_crosshairs.amxx ; znika celownik w broniach
grenade_trail.amxx ; linia za granatem
antiflashbug.amxx ; bugi z fleszem usuwa
ghw_blood_color.amxx ; kolorowa krew

witam. o to lista moich pluginów - i jest problem, o ile na starcie po przez rr.amxx (restart round + nozowka), dźwięki na początku jak i na końcu rundy się pojawiają - to roundsound.amxx (dźwięki zwycięskie pod koniec rundy) nie działa! A plugin jest włączony - i może ktoś wie co z czym się gryzie? bo nie mam pojęcia... a troszkę cicho jak nie ma fajnych nut. Proszę o odpowiedź.

Uwaga! Wszystko było w porządku do pluginu: amx_buyc4, od wgrania pluginów fenmaster do końca nastąpił ten problem.
  • +
  • -
  • 0

#2 kolba515

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:94
  • GG:
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 10.09.2008 19:02

pokaż logi :)
  • +
  • -
  • 0

#3 cyber2hot

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:58
Offline

Napisano 11.09.2008 07:51

Już wiem - wózek widłowy - plugin fenmaster... nie wiem czemu, ale blokuje dźwięki - a najgorsze w tym, że kraszuje serwer, zawsze jest restart po jakimś czasie ;/. Czy to taki plugin niestabilny?
  • +
  • -
  • 0

#4 MafiaDL

    Naj-Najstarszy Moderator

  • Przyjaciel

Reputacja: 561
Wszechwiedzący

  • Postów:3 492
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 11.09.2008 11:20

cyber2hot, pokaż logi ;>
  • +
  • -
  • 0

#5 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 11.09.2008 11:33

Po 1. plugin na alliedmods jest w Unapproved/Old Plugins więc może mieć(ma) błędy.
Po 2. komenda "dlcar" (usuwająca wózek) zatrzymuje wszystkim aktualnie grające .wav'y (client_cmd(0, "stopsound"))
I na dodatek na zakończenie rundy (Round_End) usuwa wszystkie wózki, więc wyłącza dźwięki.
Jeżeli chcesz mieć dźwięki na koniec rundy i ten plugin to musisz zmienić dźwięki z .wav na mp3, dzięki temu "stopsound" ich nie zatrzyma.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych