Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Ustawienie bytu na mapie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Potatek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:53
  • Lokalizacja:resp
Offline

Napisano 25.05.2010 16:33

Witam

gdzie w tym kodzie wpisuje się informacje o położeniu?
fm_spawn_ent(szClassname[] = "info_target", szModel[]="", Float:fMins[3] = {-1.0, -1.0, -1.0}, Float:fMaxs[3] = {1.0, 1.0, 1.0}, iSolid = SOLID_NOT, Float:fOrigin[3] = {0.0, 0.0, 0.0}, Float:fHealth = 100.0, Float:fTakedamage = DAMAGE_YES, iMovetype = MOVETYPE_NONE)
{
        new ent =  engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"))
        if(!pev_valid(ent))
                return 0;
                
        set_pev(ent, pev_classname, classname)
        engfunc(EngFunc_SetModel, ent, model)
        dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent)
        set_pev(ent, pev_mins, mins)
        set_pev(ent, pev_maxs, maxs)
        set_pev(ent, pev_solid, solid)
        set_pev(ent, pev_origin, fOrigin)
        set_pev(ent, pev_health, health)
        set_pev(ent, pev_takedamage, takedamage)
        set_pev(ent, pev_movetype, movetype)
        
        return ent;
}
Chciałbym również prosić o przedstawienie mi sposobu jak zapisać położenia do pliku by można było ustawić na stałe na kilku mapach. Z góry dziękuje.

Pozdrawiam

Użytkownik Potatek edytował ten post 25.05.2010 16:37

  • +
  • -
  • 0

#2 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 25.05.2010 17:03

Float:fOrigin[3] w wywolaniu

w tutorialach masz o plikach wiec co mape wczytujesz parametry i wykonujesz funkcje a na koncu wpisujesz te ktorych nie ma albo lepiej zaraz po utrworzeniu wpisac :D
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych