Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Nowy Plugin

Dostawanie granatów/broni _ Łatwe

Nowy Plugin

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 BRaYaN

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:53
Offline

Napisano 25.05.2010 13:27

Chciałbym plugin mogą być oddzielne jak kto woli, 1. dostawanie granatów na początku rundy (prosiłbym sma tak żebym mógł zmieniać ilość), 2. gracz jako ostatni żywy w biohazard dostaje broń np. Autokampe (też prosiłbym żebym to mógł zmienić), amunicja nie potrzebna ;)
  • +
  • -
  • 0

#2 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 446
Wszechobecny

  • Postów:1 655
  • Imię:Krystian
Offline

Napisano 25.05.2010 13:53


plugin_init(){
register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")
}
public Poczatek_Rundy(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade")
}



sprawdź to ^^

P.S. pisałem na szybko
  • +
  • -
  • 1

#3 BRaYaN

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:53
Offline

Napisano 25.05.2010 20:38

undefined symbol give_item
symbol is never used plugin_init
  • +
  • -
  • 0

#4 wariot

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:8
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 25.05.2010 21:02

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")
}
public Poczatek_Rundy(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade")
}

Użytkownik wariot edytował ten post 25.05.2010 21:02


#5 BRaYaN

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:53
Offline

Napisano 25.05.2010 22:43

nie ogar ale i tak nie działa..
L 05/25/2010 - 23:39:56: [AMXX] Run time error 10 (plugin "givesb.amxx") (native "give_item") - debug not enabled!
  • +
  • -
  • 0

#6 wariot

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:8
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 26.05.2010 08:10

Odblokuj moduł fun + dodaj debugowanie pluginu, zobaczymy wtedy jakie błędy..

#7 BRaYaN

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:53
Offline

Napisano 26.05.2010 12:56

to samo
  • +
  • -
  • 0

#8 wariot

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:8
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 26.05.2010 16:10

Tylko, że jak zdebugowałeś plugin to powinno więcej informacji o tym błędzie wyświetlić w logach...

#9 BRaYaN

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:53
Offline

Napisano 26.05.2010 16:14

L 05/26/2010 - 13:09:51: Start of error session.
L 05/26/2010 - 13:09:51: Info (map "de_nuke") (file "addons/amxmodx/logs/error_20100526.log")
L 05/26/2010 - 13:09:51: [FUN] Player out of range (0)
L 05/26/2010 - 13:09:51: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "givesb.amxx")
L 05/26/2010 - 13:09:51: [AMXX] Run time error 10: native error (native "give_item")
L 05/26/2010 - 13:09:51: [AMXX] [0] givesb.sma::Poczatek_Rundy (line 18)
L 05/26/2010 - 13:09:59: [FUN] Player out of range (0)
  • +
  • -
  • 0

#10 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 588
Wszechwiedzący

  • Postów:2 013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 26.05.2010 16:16

Boty z was , Argumentem funkcji Eventu nigdy nie będzie id gracza :unsure:
#include <amxmodx>
#include <fun>

public plugin_init()
{
register_plugin("PLUGIN", "VERSION", "AUTHOR");
register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start") ;
}
public Poczatek_Rundy()
{
for(new id = 1; id < 33; id++)
{
if(!is_user_alive(id)) continue;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
}

Jeśli gdzieś się nie walnąłem to powinno działać (pisałem w notatniku :P)
  • +
  • -
  • 1

#11 BRaYaN

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:53
Offline

Napisano 26.05.2010 20:45

działa, ale po dołączeniu późniejszym na serwer już się nie dostaje ..

Użytkownik BRaYaN edytował ten post 27.05.2010 19:05

  • +
  • -
  • 0

#12 mefi

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 28.05.2010 13:48

Z tymi granatami to masz standarowo w biohazard.

Otwierasz biohazard.cfg i tego:

// grenade loadout (game)
new g_grenades[][] = 
{ 
	"weapon_hegrenade",
        "weapon_flashbang",
        "weapon_smokegrenade"

}

i dodajesz granaty.

oczywiście z swoim SMA kompilujesz na localu.

po tym na początku każdej nowej rundy każdy gracz otrzymuje w.w granaty.

Użytkownik mefi edytował ten post 28.05.2010 13:50


#13 BRaYaN

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:53
Offline

Napisano 06.06.2010 16:05

jak taki mądry to zrób 2 fleshbangi sam u siebie -.-

Żeby nie zakładać nowego tematu...

Chciałbym żeby dawało molotov na poczatku rundy:
http://forums.allied...ad.php?p=716066
[SMA] http://forums.allied...69&d=1227175252

#include <amxmodx>
#include <fun>

public plugin_init()
{
        register_plugin("PLUGIN", "VERSION", "AUTHOR");
        register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start") ; 
}
public Poczatek_Rundy()
{
        for(new id = 1; id < 33; id++)
        {
                if(!is_user_alive(id)) continue;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
				cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 10);
				emit_sound(id CHAN_WEAPON, "items/gunpickup2.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
        }
}

Kto mógłby poprawić, ponieważ występują błędy

Użytkownik BRaYaN edytował ten post 08.06.2010 23:22

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych