mam problem
dodaje tarcze klasie
{ give_item(id, "weapon_deagle"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); give_item(id, "weapon_shield"); }
lecz ona jej nie dostaje ;/
znacie na to rozwiazanie
pozdrawiam
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 24.05.2010 18:32
{ give_item(id, "weapon_deagle"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); give_item(id, "weapon_shield"); }
Napisano 24.05.2010 19:27
Napisano 24.05.2010 19:32
mi to nic nie wychodzi.
ani itemy ani dodawanie klas:(
Napisano 26.05.2010 13:42
Pierwsze co robisz to szukaszmi to nic nie wychodzi.
ani itemy ani dodawanie klas:(
Zmieniasz naenum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo};
Pamiętaj o ,enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo, Nazwa};
Zmieniasz na"Snajper",
"Komandos",
"Strzelec wyborowy",
"Obronca",
"Medyk",
"Wsparcie ogniowe",
"Saper",
"Demolitions",
"Rusher",
"Rambo (Klasa Premium)"
Następnie dodajemy opis postaci szukamy"Snajper",
"Komandos",
"Strzelec wyborowy",
"Obronca",
"Medyk",
"Wsparcie ogniowe",
"Saper",
"Demolitions",
"Rusher",
"Rambo (Klasa Premium)",
"Nazwa"
Zmieniamy nanew const opisy_klas[][] = {"Brak",
"Dostaje AWP, scout i deagle, 120hp bazowe, 1/3 szansy natychmiastowego zabicia noza, 110% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje Deagle, 140hp bazowe, Natychmiastowe zabicie z noza (prawy przycisk myszy), 135% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje M4A1, 110hp bazowe, 80 % biegu, 100 pancerza",
"Dostaje M249 (Krowa), 120hp bazowe, 80% biegu, jest odporny na miny, ma wszystkie granaty, 150 pancerza",
"Dostaje UMP45, 110hp bazowe, posiada apteczke, 100 pancerza",
"Dostaje MP5, 100 hp bazowe, Ma dwie rakiety,ktore po trafieniu przeciwnika zadaja dużo obrazen",
"Dostaje P90, 100hp bazowe, 100 pancerza, Dostaje 3 miny, gdy ktos w nie wejdzie wybuchaja",
"Dostaje AUG, 110 hp bazowe, 100 pancerza, Ma wszystkie granaty, Dostaje dynamit, który zabiera sporo zycia wszystkim znajdującym się blisko niego",
"Dostaje szotgana M3, 100 hp bazowe, 130% biegu",
"Dostaje Famasa, 130 hp bazowe, 120% biegu, za kazde zabojstwo +20 hp oraz pelen magazynek, podwojny skok"
Zmiana/danie broni,szukamynew const opisy_klas[][] = {"Brak",
"Dostaje AWP, scout i deagle, 120hp bazowe, 1/3 szansy natychmiastowego zabicia noza, 110% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje Deagle, 140hp bazowe, Natychmiastowe zabicie z noza (prawy przycisk myszy), 135% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje M4A1, 110hp bazowe, 80 % biegu, 100 pancerza",
"Dostaje M249 (Krowa), 120hp bazowe, 80% biegu, jest odporny na miny, ma wszystkie granaty, 150 pancerza",
"Dostaje UMP45, 110hp bazowe, posiada apteczke, 100 pancerza",
"Dostaje MP5, 100 hp bazowe, Ma dwie rakiety,ktore po trafieniu przeciwnika zadaja dużo obrazen",
"Dostaje P90, 100hp bazowe, 100 pancerza, Dostaje 3 miny, gdy ktos w nie wejdzie wybuchaja",
"Dostaje AUG, 110 hp bazowe, 100 pancerza, Ma wszystkie granaty, Dostaje dynamit, który zabiera sporo zycia wszystkim znajdującym się blisko niego",
"Dostaje szotgana M3, 100 hp bazowe, 130% biegu",
"Dostaje Famasa, 130 hp bazowe, 120% biegu, za kazde zabojstwo +20 hp oraz pelen magazynek, podwojny skok",
"Opis"
Zmieniamy nacase Rambo:
{
give_item(id, "weapon_famas");
}
Mamy już klasy ale co ze szybkością,Życiem i Kamizelką?case Rambo:
{
give_item(id, "weapon_famas");
}
case Nazwa:
{
give_item(id, "weapon_Nazwa broni");
give_item(id, "weapon_Nazwa broni");
}
Kamizelka tak jak up szukamynew const zdrowie_klasy
Tak samo jak ##up##up## szukamy,speednew const pancerz_klasy
Zapisujemy i komplikujemy polecam http://amxx.pl/kompilator.htmlnew const Float:szybkosc_klasy
Użytkownik ELOS edytował ten post 26.05.2010 14:08
[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4
Napisano 27.05.2010 20:32
Napisano 28.05.2010 12:26
to mi działagive_item(id, "weapon_shield");
[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych