Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Odpychający się gracze zm Średnie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 BRaYaN

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:53
Offline

Napisano 23.05.2010 21:24

Prosiłbym o napisanie pluginu który zombie w bio będą mogli się odpychać LPM

Użytkownik BRaYaN edytował ten post 24.05.2010 07:10

  • +
  • -
  • 0

#2 wariot

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:8
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 25.05.2010 21:07

Sprawdź czy działa

Załączone pliki

  • Załączony plik  pop.amxx   5,78 KB  7 Ilość pobrań

Użytkownik wariot edytował ten post 26.05.2010 18:03


#3 BRaYaN

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:53
Offline

Napisano 25.05.2010 22:45

co to jest ? nie ma żadnego rozszerzenia
  • +
  • -
  • 0

#4 wariot

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:8
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 26.05.2010 08:02

Eh.. Nie ten plik co potrzeba :P

Załączone pliki

  • Załączony plik  pop.amxx   5,78 KB  15 Ilość pobrań

Użytkownik wariot edytował ten post 26.05.2010 18:01


#5 BRaYaN

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:53
Offline

Napisano 26.05.2010 12:13

masz może sma bo chciałbym zmienić że mocniej się odpychają i że nie tylko przy bieganiu działa
  • +
  • -
  • 0

#6 wariot

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:8
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 26.05.2010 16:09

Od tego masz cvara ;)

amx_push_force <wartość>


#7 BRaYaN

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:53
Offline

Napisano 26.05.2010 21:04

a masz może jeszcze bez reklamy i również żeby zombie się opychało nawet jak stoją w miejscu ?
  • +
  • -
  • 0

#8 wariot

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:8
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 26.05.2010 21:05

Napisz tam na moim forum udzielę pomocy ;P :)

#9 byCZUS

    Listonosz

  • Support Team

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:459
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:GW
Offline

Napisano 26.05.2010 21:59


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <biohazard>
#include <engine>

#define PLUGIN "Push player"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "OneEyed & Sn!ff3r"

new cvar

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

cvar = register_cvar("amx_moveplayer", "1")

register_touch("player", "player", "touchtouch")
}

public touchtouch(player, player2)
{
if(get_pcvar_num(cvar))
{
if((!(task_exists(player * 1000 + player2))) &&
(!(task_exists(player2 * 1000 + player))) &&
(get_user_button(player) & IN_ATTACK2) &&
is_user_zombie(player) &&
is_user_zombie(player2))
{
new Float:speed[2][3]
new Float:over_speed[3]

set_task(0.2, "empty_space", player * 1000 + player2)
set_task(0.2, "empty_space", player2 * 1000 + player)

entity_get_vector(player, EV_VEC_velocity, speed[0])
entity_get_vector(player2, EV_VEC_velocity, speed[1])

for(new i = 0; i < 3; i++)
{
over_speed[i] = speed[0][i] + speed[1][i]
speed[0][i] += over_speed[i] * 0.65
speed[1][i] -= over_speed[i] * 0.65
}
entity_set_vector(player, EV_VEC_velocity, speed[0])
entity_set_vector(player2, EV_VEC_velocity, speed[1])
}
}
}

public empty_space() {}



Kod znaleziony na alliedmods + dodanie only zm

Użytkownik byQQ edytował ten post 26.05.2010 22:03

  • +
  • -
  • 2

Dziękuje, dobranoc.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych