Użytkownik GaCeK edytował ten post 02.06.2010 17:46
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
COD MOD
#1
Napisano 23.05.2010 19:40
#2
Napisano 23.05.2010 20:07
enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo, TWOJA KLASA };
new const zdrowie_klasy[] = { 0, 120, 140, 110, 120, 110, 100, 100, 110, 100, 130, HP_DO_KLASY};
new const Float:szybkosc_klasy[] = {0.0, 1.2, 1.35, 0.8, 0.8, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.3 , 1.15, SPEED_DO_KLASY};
new const pancerz_klasy[] = { 0, 100, 100, 100, 150, 100, 0, 100, 100, 0, 150, PANCERZ_KLASY};
new const nazwy_klas[][] = {"Brak",
"Snajper",
"Komandos",
"Strzelec wyborowy",
"Obronca",
"Medyk",
"Wsparcie ogniowe",
"Saper",
"Demolitions",
"Rusher",
"Rambo (Klasa Premium)",
"TWOJA KLASA"
};
new const opisy_klas[][] = {"Brak",
"Dostaje AWP, scout i deagle, 120hp bazowe, 1/3 szansy natychmiastowego zabicia noza, 110% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje Deagle, 140hp bazowe, Natychmiastowe zabicie z noza (prawy przycisk myszy), 135% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje AK i M4A1, 110hp bazowe, 80 % biegu, 100 pancerza",
"Dostaje M249 (Krowa), 120hp bazowe, 80% biegu, ma wszystkie granaty, 150 pancerza",
"Dostaje SG552, 110hp bazowe, posiada apteczke, 100 pancerza",
"Dostaje MP5, 100 hp bazowe, Ma dwie rakiety,ktore po trafieniu przeciwnika zadaja dużo obrazen",
"Dostaje P90, 100hp bazowe, 100 pancerza, Dostaje 3 miny, gdy ktos w nie wejdzie wybuchaja",
"Dostaje AUG, 110 hp bazowe, 100 pancerza, Ma wszystkie granaty, Dostaje dynamit, który zabiera sporo zycia wszystkim znajdującym się blisko niego",
"Dostaje szotgana M3, 100 hp bazowe, 130% biegu",
"Dostaje Famasa, 130 hp bazowe, 120% biegu, za kazde zabojstwo +20 hp oraz pelen magazynek, podwojny skok",
"OPIS KLASY"
};
potem szukasz
switch(klasa_gracza[id])
zjeżdżasz tam gdzie masz rambo i dodajesz swoją klasę
case Rambo:
{
give_item(id, "weapon_famas");
}
case TWOJA KLASA:
{
TUTAJ FUNKCJA(jaka broń)
}
#3
Napisano 23.05.2010 20:17
#4
Napisano 26.05.2010 14:35
Jak widaćnew menu = menu_create("Wybierz klase:", "OpisKlasy_Handle");
for(new i=1; i<sizeof nazwy_klas; i++)
menu_additem(menu, nazwy_klas[i]);
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
Robi automatycznie nowe strony gdy jest full lista.menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
Użytkownik ELOS edytował ten post 26.05.2010 14:37
[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych