Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jaka funkcja odpowiada za...


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Harsay

    Harsayus pospolitus

  • Użytkownik

Reputacja: 88
Zaawansowany

  • Postów:274
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 23.05.2010 17:22

Jaka funkcja odpowiada za:
- usuwanie kasy
- dawanie broni
- usuwanie broni (z posiadania)
- ustawianie prędkości chodzenia
- ustawianie życia graczowi
Czekam.

@edit
Nie wiem czy się myle ale na to chyba się mówi deklaracje a nie funkcje xD

Użytkownik Harsay edytował ten post 23.05.2010 17:50

  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 23.05.2010 17:52

1. usuwanie kasy tzn ukrywania było coś takiego ale niestety nie pamiętam
2.give_item
3.

stock bool:fm_strip_user_gun(index, weapon)
{
new ent_class[32];
new clip, ammo;
if (!weapon && !(weapon = get_user_weapon(index, clip, ammo)))
return false;

get_weaponname(weapon, ent_class, sizeof ent_class - 1);

new ent_weap
while ((ent_weap = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent_weap, "classname", ent_class)) && pev(ent_weap, pev_owner) != index) {}

if (!ent_weap)
return false;

if (weapon == CSW_SMOKEGRENADE || weapon == CSW_FLASHBANG || weapon == CSW_HEGRENADE) {
set_pev(index, pev_weapons,pev(index, pev_weapons) & ~(1<<weapon))
cs_set_user_bpammo(index,weapon,0)
} else {
engclient_cmd(index, "drop", ent_class);

new ent_box = pev(ent_weap, pev_owner);
if (!ent_box || ent_box == index)
return false;

dllfunc(DLLFunc_Think, ent_box);
}
return true;
}

4.set_user_maxspeed prędkość resetuje się co zmianę broni więc będzie potrzebny jeszcze event change weapon
  • +
  • -
  • 0

#3 Harsay

    Harsayus pospolitus

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 88
Zaawansowany

  • Postów:274
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 23.05.2010 18:09

Co do 4 punktu to nie szkodzi bo gracz będzie miał tylko nóż.
Co do 3 punktu to usuwa wszystkie bronie, oprócz noża?
Co do 2 punktu mogę tak dać broń?
give_item(m4a1)
1 już mi się przypomniało to było
set_user_money(0)

  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 23.05.2010 18:14

2.
nie
link
3. nie
tutaj podajesz po kolei bronie np
fm_strip_user_gun(index, csw_knife) i wtedy zostanie graczowi usunięty nóż jeżeli chcesz żeby gracz mia tylko nóż to

strip_user_weapons(id)
give_item(id,"weapon_knife")

  • +
  • -
  • 1

#5 Harsay

    Harsayus pospolitus

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 88
Zaawansowany

  • Postów:274
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 23.05.2010 18:50

Zapomniałem że jest dokumentacja na tej stronie.
Dzięki wielkie + leci!
  • +
  • -
  • 0

#6 Lukasz5

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 280
Wszechwidzący

  • Postów:1 414
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:C: / WINDOWS
Offline

Napisano 24.05.2010 20:06

Jak szukasz dalej ustawienia życia to:
Dokumentacja AMXX.pl - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

I pamiętaj o module FUN... ;)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych