MAM PYTANIE. Jak zrobic klasie , ze jak kogos trafi, to zmienia mu na noz ? proszę o pomoc
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
NOZ
Temat rozp. Hkn, 23.05.2010 12:43
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 23.05.2010 12:43
#2
Napisano 23.05.2010 15:31
w public Damage(id)
Można też się inaczej pobawić ale to chyba najprostsze rozwiązanie ;d
if (player_class[ attacker_id ] == TWOJA_KLASA && is_user_alive(id))
client_cmd(id, "weapon_knife")
Można też się inaczej pobawić ale to chyba najprostsze rozwiązanie ;d
#3
Napisano 23.05.2010 19:00
a jak zrobic zeby mial na to tylko 10% ?
#4
Napisano 23.05.2010 20:24
Zaraz Sprawdze . +4YOU .
#5
Napisano 23.05.2010 20:36
if (player_class[ attacker_id ] == TWOJA_KLASA && is_user_alive(id)&&random_num(1,10)==1) client_cmd(id, "weapon_knife")
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#6
Napisano 23.05.2010 20:51
W Oby Dwoch mam bledy ...
Error: Undefined symbol "attacker_id" on line 1536
Error: Undefined symbol "attacker_id" on line 1536
#7
Napisano 23.05.2010 22:33
Hmm... To coś żle zrobiłeśbo mi elegancko działa. Spróbuj tak zrobić :
Pod :
wklej
Ja tak zrobiłem i elegancko działa + 4 you GOQ
Pod :
if (HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) { new owner = find_owner_by_euser(id,"Effect_Teamshield") new weaponname[32]; get_weaponname( weapon, weaponname, 31 ); replace(weaponname, 31, "weapon_", "") if (is_user_alive(owner)) { change_health(attacker_id,-damage,owner,weaponname) change_health(id,damage/2,0,"") } }
wklej
if (player_class[ attacker_id ] == TWOJA_KLASA && is_user_alive(id)) client_cmd(id, "weapon_knife")
Ja tak zrobiłem i elegancko działa + 4 you GOQ
Użytkownik Veeq edytował ten post 23.05.2010 22:33
#8
Napisano 24.05.2010 06:29
thx. dziala , MOZNA ZAMKNAC
Użytkownik Hkn edytował ten post 24.05.2010 06:29
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych