Napisałem funkcję mającą na celu łączenie się do strony www, wysłania do niej IP gracza oraz otrzymanie odpowiedzi czy gracz ma zmienne IP (w formie litery Z - zmienne lub S - stałe).
Nie wiem dlaczego przy wykonaniu skryptu cały serwer dostaje laga na ~2 sekundy:
public test_ip(id) { new g_Socket; get_user_ip(id, name[id] ,63); new iError; static szData[599]; g_Socket = socket_open( "cs-passion.eu" , 80 , SOCKET_TCP , iError ); if( g_Socket && !iError ) { static szPacket[100]; formatex( szPacket , 99 , "GET /hostname.php?ip=%s HTTP/1.1^r^nHost: cs-passion.eu^r^nConnection: close^r^n^r^n", name[id]); socket_send( g_Socket , szPacket , strlen(szPacket) ); if ( socket_change( g_Socket ) ) { socket_recv( g_Socket , szData , 300 ); if ( strlen( szData ) ) { if(strfind (szData , "Z", 0, 0 ) == -1) return 0; else return 1; socket_close( g_Socket ); } } } return 0; }
Z góry dziękuję za pomoc!
Użytkownik csskill edytował ten post 23.05.2010 10:06