Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak dodać niewidzialnosc innej klasie?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 Zawodowy

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:89
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 22.05.2010 21:12

Czesc chciałbym dodać zeby klasa o id Wampir miala widocznosc zredukowana do 55,
znalazlem taki kod z ninja i nie umiem dodać jeszcze tego do innej klasy:
{
if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
{
if(!task_exists(id+TASK_FLASH_LIGHT))
{
new render=255

if (player_class[id] == Ninja)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 13

if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=20
render--
}
}


#2 SoLiD

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:253
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.05.2010 22:23

w select class menu znajdź
player_class[id] = Wampir

i dodaj tuż pod nią:
player_b_inv[id] = 55


To chyba tak :D
  • +
  • -
  • 0
Force Important Commands [FIC] - http://www.mediafire...18j1kh7txf49o04
Info: FIC jest pluginem, który wymusza komendy u graczy i ma opracowany system karania banem u graczy, którzy nadmiernie zmieniają ich wartości na niedozwoloną.
Zaufali mu administratorzy HashJama, zaufaj i ty!

#3 Zawodowy

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:89
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 22.05.2010 22:31

ale wtedy bedzie to w /item a ja chce zeby nie bylo bo buguja..

#4 SoLiD

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:253
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.05.2010 23:07

{
if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
{
if(!task_exists(id+TASK_FLASH_LIGHT))
{
new render=255

if (player_class[id] == Wampir)
{
player_b_inv[id] = 55
}
if (player_class[id] == Ninja)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 13

if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=20
render--
}
}

Może tak?
  • +
  • -
  • 1
Force Important Commands [FIC] - http://www.mediafire...18j1kh7txf49o04
Info: FIC jest pluginem, który wymusza komendy u graczy i ma opracowany system karania banem u graczy, którzy nadmiernie zmieniają ich wartości na niedozwoloną.
Zaufali mu administratorzy HashJama, zaufaj i ty!

#5 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 22.05.2010 23:14

a moze nie tak :?:

{
        if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
        {       
                if(!task_exists(id+TASK_FLASH_LIGHT))
                {
                        new render=255
                        
                        if (player_class[id] == Wampir)
                        {
                                 new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
                                render = 55
                                
                                if(player_b_inv[id]>0)
                                {
                                        while(inv_bonus>0)
                                        {
                                                inv_bonus-=20
                                                render--
                                        }
                                }
                        }
                        if (player_class[id] == Ninja)
                        {
                                new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
                                render = 13
                                
                                if(player_b_inv[id]>0)
                                {
                                        while(inv_bonus>0)
                                        {
                                                inv_bonus-=20
                                                render--
                                        }
                                }

  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#6 Zawodowy

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:89
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 23.05.2010 02:38

dzięki ;d +

#7 Veeq

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:170
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 25.05.2010 21:25

Mi to tylko grawitacje u ninjy usuwa.. :'( nie wiem jak to zrobić

#8 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 25.05.2010 21:47

veeq sprobuj tak:

 
{
if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
{
if(!task_exists(id+TASK_FLASH_LIGHT))
{
new render=255

if (player_class[id] == Ninja || player_class[id] == Twoja Klasa)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 13

if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=20
render--
}
}


  • +
  • -
  • 0

#9 Le0nik

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:57
  • Lokalizacja:Nidzica
Offline

Napisano 25.05.2010 21:50

Ale Ninja i jego klasa bedą mieli ta sama widzialność czyli 13
  • +
  • -
  • 0

#10 Veeq

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:170
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 25.05.2010 21:55

Nom zrobilo mi juz niewidzialna klase ale nadal nie dziala grawitacja u ninjy Zawodowy tobie dziala?

#11 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 25.05.2010 22:07

co ma widocznosc do grawitacji :?: gdzies sobie poprostu zepsules kod swoja nie umiejetna edycja i tyle poszukaj w set_gravitychange badz czyms podobnym
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#12 Le0nik

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:57
  • Lokalizacja:Nidzica
Offline

Napisano 25.05.2010 22:21

Właśnie pokaz ten kod
public set_gravitychange(id)
{
	if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
	{
		if(player_class[id] == Ninja)
		{
			if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
			else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
			else set_user_gravity(id, 0.25)
		}
		else
		{
			set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
		}
	}
}

  • +
  • -
  • 0

#13 Veeq

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:170
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 25.05.2010 22:29

Naprawilem juz grawitacje nicnjy a teraz znow nie dziala niewidzialnosc u aniola! Ja nie wiem : D ide spac moze jutro jak sie wyspie to zrobie xD

25 maj 2010 - 22:36:
powiedzcie mi co mam w tym źle zrobione moja klasa nazywa sie Aniol :
public set_renderchange(id)
{
        if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
        {       
                if(!task_exists(id+TASK_FLASH_LIGHT))
                {
                        new render=255
                        
                        if (player_class[id] == Aniol)
                        {
                                new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
                                render = 55
                                
                                if(player_b_inv[id]>0)
                                {
                                        while(inv_bonus>0)
                                        {
                                                inv_bonus-=20
                                                render--
                                        }
                                }
                        }
                        else if (player_class[id] == Ninja)
                        {
                                new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
                                render = 13
                                
                                if(player_b_inv[id]>0)
                                {
                                        while(inv_bonus>0)
                                        {
                                                inv_bonus-=20
                                                render--
                                        }
                                }


#14 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 26.05.2010 12:55

omg.... naucz sie dodawac 1 moc do 2 klas...:

 
public set_renderchange(id)
{
if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
{
if(!task_exists(id+TASK_FLASH_LIGHT))
{
new render=255

if (player_class[id] == Ninja ||player_class[id] == Aniol)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 55

if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=20
render--
}
}

}

  • +
  • -
  • 0

#15 Le0nik

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:57
  • Lokalizacja:Nidzica
Offline

Napisano 26.05.2010 13:20

public set_renderchange(id)
{
if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
{
if(!task_exists(id+TASK_FLASH_LIGHT))
{
new render=255

if (player_class[id] == Ninja ||player_class[id] == Aniol)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 55

if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=20
render--
}
}


Tak to nie bo ninja bedzie miał 55 widocznosci tyle samo co anioł

  • +
  • -
  • 0

#16 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 26.05.2010 14:33

omg.... naucz sie dodawac 1 moc do 2 klas...:

 
public set_renderchange(id)
{
if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
{
if(!task_exists(id+TASK_FLASH_LIGHT))
{
new render=255

if (player_class[id] == Ninja ||player_class[id] == Aniol)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 55

if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=20
render--
}
}

}



Taa.. Pierw Ty się naucz, zrobiłeś, że Ninja będzie mieć 55 widzialności. -.-

#17 Le0nik

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:57
  • Lokalizacja:Nidzica
Offline

Napisano 26.05.2010 14:43

Popieram Srceeaam...
Najpierw ty sie naucz,a nie wyzywasz innych :spadowa::spadowa::spadowa:
  • +
  • -
  • 0

#18 Veeq

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:170
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 26.05.2010 17:15

dobra nie nabijajcie sobie postów bo to mi nie pomorze... Jak zrobić żeby to dobrze działało?

26 maj 2010 - 18:37:
To działa lecz pokazuje w /item opis :/
{
        if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
        {       
                if(!task_exists(id+TASK_FLASH_LIGHT))
                {
                        new render=255
                        
                        if (player_class[id] == Wampir)
                        {
                                 player_b_inv[id] = 55
                        }
                        if (player_class[id] == Ninja)
                        {
                                new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
                                render = 13
                                
                                if(player_b_inv[id]>0)
                                {
                                        while(inv_bonus>0)
                                        {
                                                inv_bonus-=20
                                                render--
                                        }
                                }


#19 Le0nik

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:57
  • Lokalizacja:Nidzica
Offline

Napisano 26.05.2010 20:01

dobra nie nabijajcie sobie postów bo to mi nie pomorze...


co to miało znaczyć to nie twój temat załóż swój.
  • +
  • -
  • 0

#20 Veeq

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:170
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 26.05.2010 21:06

Ale nie trzeba zakładać 10000 takich samych tematów lepiej rozwiązać tą sprawe w jednym... -.-




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych