Witam jak zrobić moc która będzie niwelowała latarkę ?
Np. biegnie sobie ninja i mag nie może go naświetlić bo ma ten dany item
Z GÓRY DZIĘKUJE
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Anty latarla ?!
Temat rozp. KariiO, 22.05.2010 18:02
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 22.05.2010 18:02
#2
Napisano 22.05.2010 18:27
W kodzie, który umożliwia magowi uwidocznienie ninji musisz dodać warunek, czy ninja ma ten item czy nie.
public client_PreThink ( id ){ new index1, bodypart1 get_user_aiming(id,index1,bodypart1) if ((get_user_team(id)!=get_user_team(index1)) && (index1!=0)) { if ((index1!=54) && (is_user_connected(index1))) set_user_rendering(index1,kRenderFxGlowShell,flashlight_r,flashlight_g,flashlight_b,kRenderNormal,4) remove_task(TASK_FLASH_LIGHT+index1); set_task(7.5, "un_rander",TASK_FLASH_LIGHT+index1) //set_task(15.0,"un_rander",TASK_NAME,index1) } }
#3
Napisano 22.05.2010 18:36
Mi nie chodzi żeby tylko Ninja to miał tylko żeby taka moc była
#4
Napisano 22.05.2010 21:50
Aha no tak zamiast
warunek, czy ninja ma ten item czy niedaj
warunek, czy gracz ma tą moc czy niei przekompiluj
#5
Napisano 23.05.2010 10:07
Ale pierw moc chyba trzeba ?Aha no tak zamiast
warunek, czy ninja ma ten item czy niedajwarunek, czy gracz ma tą moc czy niei przekompiluj
#6
Napisano 23.05.2010 15:28
Zmienna jakas_tam_zmienna[33] -> przy wylosowaniu: jakas_tam_zmienna[id]=1 -> w kodzie do if'a && jakas_tam_zmienna[id]=0.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych