Witam
mam pytanie czy byl by ktos w stanie zrobic pewnej klasie po nacisnieciu klawisza "E" ze wybucha zabija wszystko do okola (maly zasieg) ale tez sama pada wszystko leci na hita fragi za to nie ida cos jak meekstone ale nie ma faluszywej bomby tylko od razu wybuch?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
wybuchowa klasa
Temat rozp.
Mesh
, 22.05.2010 16:13
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 22.05.2010 16:13
#2
Napisano 22.05.2010 17:17
Mesh Wszystko Ladnie Pieknie ale Troche Śmiesznie ze chcesz cos takiego Pod E
Dam Przykład Ciśnie sobie taki samobójca i chce uzyc item np Leczacy totem a tu go Jep wypier... w powietrze ?
Dam Przykład Ciśnie sobie taki samobójca i chce uzyc item np Leczacy totem a tu go Jep wypier... w powietrze ?
#3
Napisano 22.05.2010 17:48
dlaczego uwazasz ze to jest smieszne? to wlasnie bedzie klasa dla samobojcow np jestem sam na 4 typa i kazdy napierdala w cb i myslisz juz po tobie a tak to zabijasz wszystkich tak jak meekstone tylko ze sam tez jestes za***anym
#4
Napisano 23.05.2010 12:54
Zrozum że nie będzie ta klasa mogła niczego używac
Zapraszam na www.deadly7sins.pl Diablo mod
#5
Napisano 23.05.2010 15:35
To jego decyzja
Spróbuj ;d
if (pev(id,pev_button) & IN_USE & player_class[id] != TWOJA_KLASA) Use_Spell(id) else if (pev(id,pev_button) & IN_USE & player_class[id] == TWOJA_KLASA) { new origin[3] get_user_origin(id,origin) explode(origin,id,0) for(new a = 0; a < MAX; a++) { if (!is_user_alive(a) || get_user_team(a) == get_user_team(id)) continue new origin1[3] get_user_origin(a,origin1) if(get_distance(origin,origin1) < 500) { UTIL_Kill(id,a,"grenade") } } }
Spróbuj ;d
#6
Napisano 24.05.2010 08:28
To jego decyzja
if (pev(id,pev_button) & IN_USE & player_class[id] != TWOJA_KLASA) Use_Spell(id) else if (pev(id,pev_button) & IN_USE & player_class[id] == TWOJA_KLASA) { new origin[3] get_user_origin(id,origin) explode(origin,id,0) for(new a = 0; a < MAX; a++) { if (!is_user_alive(a) || get_user_team(a) == get_user_team(id)) continue new origin1[3] get_user_origin(a,origin1) if(get_distance(origin,origin1) < 500) { UTIL_Kill(id,a,"grenade") } } }
Spróbuj ;d
Gdzie to trzeba dodać?
#7
Napisano 25.05.2010 16:09
dzięki przetestuje ;-) pewnie pod public client_PreThink
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych