Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

wybuchowa klasa


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mesh

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 22.05.2010 16:13

Witam
mam pytanie czy byl by ktos w stanie zrobic pewnej klasie po nacisnieciu klawisza "E" ze wybucha zabija wszystko do okola (maly zasieg) ale tez sama pada wszystko leci na hita fragi za to nie ida cos jak meekstone ale nie ma faluszywej bomby tylko od razu wybuch?

#2 Prowok@tor

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Nieznana
Offline

Napisano 22.05.2010 17:17

Mesh Wszystko Ladnie Pieknie ale Troche Śmiesznie ze chcesz cos takiego Pod E :)
Dam Przykład Ciśnie sobie taki samobójca i chce uzyc item np Leczacy totem a tu go Jep wypier... w powietrze ?
  • +
  • -
  • 0

#3 Mesh

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 22.05.2010 17:48

dlaczego uwazasz ze to jest smieszne? to wlasnie bedzie klasa dla samobojcow np jestem sam na 4 typa i kazdy napierdala w cb i myslisz juz po tobie a tak to zabijasz wszystkich tak jak meekstone tylko ze sam tez jestes za***anym

#4 Valito

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:89
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 23.05.2010 12:54

Zrozum że nie będzie ta klasa mogła niczego używac
  • +
  • -
  • -1
Zapraszam na www.deadly7sins.pl Diablo mod

#5 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 23.05.2010 15:35

To jego decyzja :>

	if (pev(id,pev_button) & IN_USE & player_class[id] != TWOJA_KLASA)		Use_Spell(id)	else if (pev(id,pev_button) & IN_USE & player_class[id] == TWOJA_KLASA)	{		new origin[3] 		get_user_origin(id,origin) 		explode(origin,id,0)						for(new a = 0; a < MAX; a++) 		{ 			if (!is_user_alive(a)  ||  get_user_team(a) == get_user_team(id))				continue							new origin1[3]			get_user_origin(a,origin1) 						if(get_distance(origin,origin1) < 500)			{					UTIL_Kill(id,a,"grenade")				}		}	}


Spróbuj ;d
  • +
  • -
  • 0

#6 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 24.05.2010 08:28

To jego decyzja :>

	if (pev(id,pev_button) & IN_USE & player_class[id] != TWOJA_KLASA)		Use_Spell(id)	else if (pev(id,pev_button) & IN_USE & player_class[id] == TWOJA_KLASA)	{		new origin[3] 		get_user_origin(id,origin) 		explode(origin,id,0)						for(new a = 0; a < MAX; a++) 		{ 			if (!is_user_alive(a)  ||  get_user_team(a) == get_user_team(id))				continue							new origin1[3]			get_user_origin(a,origin1) 						if(get_distance(origin,origin1) < 500)			{					UTIL_Kill(id,a,"grenade")				}		}	}


Spróbuj ;d



Gdzie to trzeba dodać?

#7 Mesh

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 25.05.2010 16:09

dzięki przetestuje ;-) pewnie pod public client_PreThink




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych