1.jak obnizyc obrazenia meekstona zeby na 100 inteligencji odbieral hp od (90%,100%) a czym mniej inteligencji tym mniej % odbiera?
2.jak zrobic zeby fireshield nie oslepiaj atakujacego i odbieral 15 hp atakujacemu??
3. dodalem te "itemy" do klas pod public RoundStart
m.in wyglada to tak
if(player_class[i] == *******)
{
player_b_meekstone[id] = 1
}
if(player_class[i] == *******)
{
player_b_fireshield[id] = 1
}
a przy komplikacji mi nie dziala ;<
(1189) : error 017: undefined symbol "id"
(1189 -- 1190) : warning 215: expression has no effect
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
fireshield, meekstone
Temat rozp.
Mesh
, 22.05.2010 13:20
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 22.05.2010 13:20
#2
Napisano 22.05.2010 17:01
if(player_class[i] == *******)
{
player_b_meekstone[i] = 1
}
if(player_class[i] == *******)
{
player_b_fireshield[i] = 1
}
{
player_b_meekstone[i] = 1
}
if(player_class[i] == *******)
{
player_b_fireshield[i] = 1
}
80.72.37.13:27060 - Diablo Mod jakiego nigdy nie widziałeś!
#3
Napisano 22.05.2010 17:57
dzięki a co do pierwszej czesci postu mogl bys pomoc?
#4 Gość_deLL_*
Napisano 22.05.2010 20:07
jak zrobic zeby fireshield nie oslepiaj atakujacego
[5.9l] FireShield oślepia gracza który posiada przedmiot zamiast ofiary - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych