Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

anty arch angle wings


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Joke

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:142
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 18.05.2010 22:16

Chciałem zrobić item niwelujący obrażenia z angel wingsów ale coś nie wyszło ;P

dodałem:
new player_b_antyarchy[33] = 1


player_b_antyarchy[id] = 0


}
if (player_b_antyarchy[id] > 0)
{
add(itemEffect,199,"Jestes odporny na Arch, Small Angel Wings")
}


} 
case 77:
{
player_item_name[id] = "Anty Angel Wings"
player_item_id[id] = rannum
player_b_antyarchy[id] = 1
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Jestes odporny na Arch, Small Angel WIngs", player_item_name[id])
}


ale nie wiem gdzie wcisnąć

(player_b_antyarchy[id] == 1)


ktoś byłby tak miły i dopomógł ? ;)
  • +
  • -
  • 0

#2 Gość_deLL_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 19.05.2010 15:13

W
add_bonus_stomp(id)


Znajdź:

if (get_user_team(id) == get_user_team(pid))
continue


Dodaj po:

if (player_b_antyarchy[pid] > 0)
continue


#3 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 19.05.2010 15:21

masz funkcje do tego?
  • +
  • -
  • 0

#4 Joke

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:142
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 19.05.2010 16:12

Dzięki bardzo, a możesz mi jeszcze tak na szybko wskazać miejsce gdzie mam wkleić funkcję player_b_antyitem , jeśli miałby on niwelować obrażenia od meekstone orbów fireshielda i he ( wliczając w to 1/x HE) ? jeśli byś mógł oczywiście ;) pozdrawiam

Użytkownik Joke edytował ten post 19.05.2010 18:22

  • +
  • -
  • 0

#5 Gość_deLL_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 20.05.2010 08:33

*
Popularny

Meekstone:

W funkcji:
item_c4fake(id)


Znajdź:
				if(get_distance(c4bombc[id],origin1) < 300 && get_user_team(a) != get_user_team(id)) 				{ 					UTIL_Kill(id,a,"grenade") 				}


Zamień na:
				if(get_distance(c4bombc[id],origin1) < 300 && get_user_team(a) != get_user_team(id)) 				{ 					if(player_b_antyitem[a] > 0) 						return PLUGIN_HANDLED; 					UTIL_Kill(id,a,"grenade") 				}


===========================================

Orby:

W funkcji:

add_bonus_explode(id)


Znajdź:

		for(new a = 0; a < MAX; a++) 		{ 			if (!is_user_connected(a) || !is_user_alive(a) || player_b_fireshield[a] != 0 || get_user_team(a) == get_user_team(id)) 				continue 	 			new origin1[3] 			get_user_origin(a,origin1) 	 			if(get_distance(origin,origin1) < player_b_explode[id] + player_intelligence[id]*2) 			{ 				new dam = 75-(player_dextery[a]*2) 				if(dam<1) dam=1 				change_health(a,-dam,id,"grenade") 				Display_Fade(id,2600,2600,0,255,0,0,15)		 			} 		}


Zamień na:

		for(new a = 0; a < MAX; a++) 		{ 			if (!is_user_connected(a) || !is_user_alive(a) || player_b_fireshield[a] != 0 || get_user_team(a) == get_user_team(id)) 				continue 			if(player_b_antyitem[a] > 0) 		continue 	 			new origin1[3] 			get_user_origin(a,origin1) 	 			if(get_distance(origin,origin1) < player_b_explode[id] + player_intelligence[id]*2) 			{ 				new dam = 75-(player_dextery[a]*2) 				if(dam<1) dam=1 				change_health(a,-dam,id,"grenade") 				Display_Fade(id,2600,2600,0,255,0,0,15)		 			} 		}


===========================================

Fireshield: Zobacz i zedytuj na swoje: Warunek NIE zabicia z fireshielda? - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

===========================================

HE:

W funkcji:
add_grenade_bonus(id,attacker_id,weapon)


Znajdź:

public add_grenade_bonus(id,attacker_id,weapon) { 	if (player_b_grenade[attacker_id] > 0 && weapon == CSW_HEGRENADE && player_b_fireshield[id] == 0)	//Fireshield check 	{ 		new roll = random_num(1,player_b_grenade[attacker_id]) 		if (roll == 1) 		{ 			set_user_health(id, 0) 			message_begin( MSG_ALL, gmsgDeathMsg,{0,0,0},0) 			write_byte(attacker_id) 			write_byte(id) 			write_byte(0) 			write_string("grenade") 			message_end() 			set_user_frags(attacker_id, get_user_frags(attacker_id)+1) 			set_user_frags(id, get_user_frags(id)+1) 			cs_set_user_money(attacker_id, cs_get_user_money(attacker_id)+150) 		} 	} }


Zamień w/w funkcję na:

public add_grenade_bonus(id,attacker_id,weapon)
{
if (player_b_grenade[attacker_id] > 0 && weapon == CSW_HEGRENADE && player_b_fireshield[id] == 0) //Fireshield check
{
new roll = random_num(1,player_b_grenade[attacker_id])
if (roll == 1)
{
if(player_b_antyitem[id] > 0)
return PLUGIN_HANDLED;

UTIL_Kill(attacker_id,id, "weapon_hegrenade")
}
}
}

Użytkownik deLL edytował ten post 20.05.2010 08:34


#6 Joke

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:142
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 20.05.2010 17:24

dzięki bardzo ! :) można close
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych