Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Dodatek

Anty Master

Dodatek

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Big Smoke

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:286
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 18.05.2010 18:27

Witam dziś pokaże jak stworzyć anty m4a1 master

Szukasz :
new player_b_sniper[33] = 1

Dodajesz pod tym
new player_b_antym4a1[33] = 1


Szukasz:
	
if (player_b_vampire[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_vampire[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Kradnie ")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199," hp jak uderzysz wroga<br>")

Dodajesz pod tym:

if (player_b_antym4a1[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_antym4a1[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199," na ochrony przed natychmiastowym zabiciem Cie z itemu M4 Master<br>")
}

Case itemu będzie tak wyglądało :

case XX:
{
player_item_name[id] = "Anty M4 Master"
player_item_id[id] = rannum
player_b_antym4a1[id] = random_num(1, 3)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot : %s :: Masz 1/%i na ochrony przed natychmiastowym zabiciem Cie z itemu M4 Master", player_item_name[id], player_b_antym4a1[id])
}


Szukasz swojej funkcji od m4a1mastera u mnie to tak wygląda

public add_bonus_m4master(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_m4master[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_M4A1 && player_class[attacker_id] != Ninja)
{

if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

UTIL_Kill(attacker_id, id, "m4a1")

}

return PLUGIN_HANDLED
}

i dodajesz coś takiego :

if (random_num(1, player_b_antym4a1[id]) == 1)
return PLUGIN_HANDLED

Czyli przykład

public add_bonus_m4master(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_m4master[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_M4A1 && player_class[attacker_id] != Ninja)
{

if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if (random_num(1, player_b_antym4a1[id]) == 1)
return PLUGIN_HANDLED

UTIL_Kill(attacker_id, id, "m4a1")

}

return PLUGIN_HANDLED
}


Jeszcze jedno
W
public upgrade_item(id)

Dodaj
    if(player_b_antym4a1[id]>0)
{
if(player_b_antym4a1[id]>5) player_b_antym4a1[id]-=random_num(0,2)
else if(player_b_antym4a1[id]>2) player_b_antym4a1[id]-=random_num(0,1)
else if(player_b_antym4a1[id]>1) player_b_antym4a1[id]-=random_num(-1,1)
}

Użytkownik Gamer edytował ten post 21.05.2010 13:26

  • +
  • -
  • 1

#2 Monsulito

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:201
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 18.05.2010 19:18

No no. Postarales sie Leci +

18 maj 2010 - 20:54:
To

if (random_num(1, player_b_antym4a1id]) == 1)
return PLUGIN_HANDLED

Zamien na to

if (random_num(1, player_b_antym4a1[id]) == 1)
return PLUGIN_HANDLED

  • +
  • -
  • 0
RPG MOD - [||||||||||] 5%

#3 TaKieCos

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:126
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 22.06.2010 18:16

case XX:
{
player_item_name[id] = "Anty M4 Master"
player_item_id[id] = rannum
player_b_antym4a1[id] = random_num(1, 3)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot : %s :: Masz 1/%i na ochrony przed natychmiastowym zabiciem Cie z itemu M4 Master", player_item_name[id], player_b_antym4a1[id])
}


Gdy juz dodasz item szukasz
	set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 4.0, 0.2, 0.3, 5)
new rannum = random_num(1,68)


i w miejsce 68 wpisujesz ilosc itemów które masz w swoim diablo.
  • +
  • -
  • 0
Pomogłem?? DAJ Dołączona grafika

#4 OnlyDiabloMod

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:141
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 09.08.2010 00:16

a jak zrobić takie coś dla klasy? tzn ze jest odporna na 1/x zabicie?
  • +
  • -
  • 0
Moja sieć serwerów: CS-Budowlani.pl

#5 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 09.08.2010 08:15

[Tutorial] Dodawnie mocy do klasy. - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0

#6 OnlyDiabloMod

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:141
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 09.08.2010 22:28

Nie no za***isty jestes, to nie jest moc dla klasy tylko odporność i tutaj sie pytam jak zmienić zeby zamiast itemku antyitem dać klase player_class[id] == twoja klasa tak?
  • +
  • -
  • 0
Moja sieć serwerów: CS-Budowlani.pl

#7 Morthi

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:91
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 10.08.2010 00:27

@UP zrób taką moc i dodaj do klasy...
  • +
  • -
  • 0

#8 OnlyDiabloMod

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:141
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 10.08.2010 02:52

public add_bonus_m4master(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_m4master[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_M4A1 && player_class[attacker_id] != Ninja)
{

if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if (player_class[id] == Nazwa_Klasy)
return PLUGIN_HANDLED

UTIL_Kill(attacker_id, id, "m4a1")

}

return PLUGIN_HANDLED
}


To będzie działać jako odporność?
  • +
  • -
  • 0
Moja sieć serwerów: CS-Budowlani.pl

#9 slowly

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.08.2010 16:27

To bedzie w 100% dzialac.
Zamien twoje:
public add_bonus_m4master(attacker_id,id,weapon)
{
        if (player_b_m4master[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_M4A1 && player_class[attacker_id] != Ninja)
        {
                
                if (!is_user_alive(id))
                        return PLUGIN_HANDLED
                        
                if (player_class[id] == Nazwa_Klasy)
                        return PLUGIN_HANDLED

                UTIL_Kill(attacker_id, id, "m4a1")
                
        }
        
        return PLUGIN_HANDLED
}
Na:
public add_bonus_m4master(attacker_id,id,weapon)
{
        if (player_b_m4master[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_M4A1 && player_class[attacker_id] != Ninja)
        {
                
                if (!is_user_alive(id) || player_class[id] == Nazwa_Klasy)
			return PLUGIN_HANDLED

                UTIL_Kill(attacker_id, id, "m4a1")
                
        }
        
        return PLUGIN_HANDLED
}


#10 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 14.10.2010 01:38

Albo mi się wydaje, albo te anty itemy nie działają... Znaczy nie działają w takim sensie, że gdy się je doda, wtedy itemy przeciw którym one są, nie działają, oczywiście wszystko dodane według instrukcji. Ktoś w ogóle to dobrze sprawdził czy to działa?
Może dodam, że do
public reset_item_skills(id)

dodałem wartość mocy z 0, bo tego zabrakło w instrukcji.

Dodano 17 październik 2010 - 02:40:
Chciałem pisać nowy temat (z poprawkami, itp.), ale może lepiej niech to będzie tutaj. Prosiłbym kogoś o poprawienie pierwszego postu (sam autor chyba już tu nie zagląda), bo jest on niedopracowany/niedokończony.

Dodanie itemu na odporność
Spoiler

Sam mam parę itemów typu 1/X na natychmiastowe zabicie i to
if(!is_user_alive(id))

w każdej funkcji odpowiadającej za bonus natychmiastowego zabicia, zamieniłem u siebie wszędzie na to samo, czyli
if(!is_user_alive(id) || (player_anty_master[id] > 0 && random_num(1, player_anty_master[id]) == 1))

wtedy item "Anty Killer" będzie chronił przed każdym innym itemem co daje 1/X na natychmiastowe zabicie. Oczywiście ten item można powielać, żeby każdy inny był odporny na coś innego, wtedy wszystkie kroki powtarzamy, tylko z inną nazwą, np. zamiast "player_anty_master" dajemy "player_anty_bron1", itd.

Dodanie odporności klasie na dany item 1/X na natychmiastowe zabicie
Spoiler


I teraz już raczej nie da się nic więcej na ten temat powiedzieć.

Użytkownik sebul edytował ten post 30.01.2011 21:31

  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#11 Magnetix

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:410
  • GG:
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb
Offline

Napisano 02.11.2010 17:11

Czyli mam rozumieć, że to co sebul podał będzie działać?
Przy okazji czy da się od razu w jednej mocy dodać anty m4a1, ak47, famas, gail, he.

Użytkownik Magnetix edytował ten post 02.11.2010 17:28

  • +
  • -
  • 0

#12 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 02.11.2010 17:50

Czyli mam rozumieć, że to co sebul podał będzie działać?

Działa, sam sprawdzałem ^^

Przy okazji czy da się od razu w jednej mocy dodać anty m4a1, ak47, famas, gail, he.

Tak, da się, po prostu jedną moc dajesz do wszystkich (bądź też paru) itemów co dają 1/X szansy na zabicie z jakiejś broni, zresztą przeczytaj jeszcze raz mój post ;]
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Dodatek

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych