Okej, to będzie działać:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Mgla Event"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Screeaam"
#define TASKID 124
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
set_task(45.0, "mglaa", 0, "", 0, "a")
}
public mglaa(id){
if(!task_exists(TASKID))
event(id);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public event(id)
{
new const ile_funkcji = 3;
set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 2.0, 0.2, 0.3, 5)
switch(random_num(1, ile_funkcji))
{
case 1:{
show_hudmessage(id, "Niestety, losowanie serwera nie udalo sie, mgly nie bedzie!")
}
case 2:{
show_hudmessage(id, "Losowanie serwera udane, mgła włączona!^nWidocznosc: Niska^nKolor: Szary.^nCzas: Do konca mapy")
set_cvar_num("amx_fog",1);
set_cvar_num("diablo_xpbonus",300);
set_cvar_num("diablo_xpbonus2",380);
}
case 3:{
show_hudmessage(id, "Losowanie serwera udane, mgła włączona!^nWidocznosc: Niska^nKolor: Losowy.^nCzas: 5 minut")
set_cvar_num("amx_fog",1);
set_cvar_num("diablo_xpbonus0",300);
set_cvar_num("diablo_xpbonus2",380);
set_task(300.0, "eventOFF")
}
}
}
public eventOFF(id)
{
show_hudmessage(id, "Mgla wylaczona!")
set_cvar_num("amx_fog",0);
set_cvar_num("diablo_xpbonus",200);
set_cvar_num("diablo_xpbonus2", 280);
}
Czyli:
45 sekund po rozpoczęciu gry serwer robi losowanie, włączyć mgłę i zmienić cvar expa, czy nie. Będzie to działać?
1. Czy na nowej mapie wszystko się od nowa będzie robi, czy trzeba na koniec mapy wszystko wyzerować?
2. Będzie działać?
3. Oraz jak zrobić, aby tutaj też zmieniało kolor mgły, bo w cvarach mogę ustawić kolor poprzez takie coś:
amx_fog "1" "rrr ggg bbb"
Ale nie mogę tego do pluginu włożyć...
Trochę to poprawiłem, ale mam pytanie, jak mam cvar:
amx_fog_color "100 100 100"
To jak go mogę ustawić przez plugin? bo:
set_cvar_num("amx_fog_color", "100 100 100")
Nie działa
20 maj 2010 - 14:08:Więc jak mogę ustawić aby ustawiał także cvar koloru?
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 20.05.2010 14:09